دوره روزنامه‌نگاری کوله‌پشتی در خراسان جنوبی برگزار شد

معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: دوره آموزشی روزنامه‌نگاری پیشرفته با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت روزنامه‌نگاران استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران”، محمود رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت : دوره آموزشی روزنامه‌نگاری پیشرفته با سرفصل «روزنامه‌نگاری کوله‌پشتی» با تدریس تقی دژکام، روزنامه‌نگار و مدرس دانشگاه، به مدت هشت ساعت در بیرجند برگزار شد.

وی گفت: در این دوره، مباحثی مانند تعریف و اهداف روزنامه‌نگاری کوله‌پشتی، اصول و معیارهای انتخاب موضوع، روش‌های جمع‌آوری اطلاعات و منابع، نوشتن تیر لید و شرح خبر، اصول ویرایش و تصحیح متن، ارائه نمونه‌های موفق و ناکام از روزنامه‌نگاری کوله‌پشتی در داخل و خارج از کشور و همچنین راهکارهای رفع مشکلات و چالش‌های این نوع روزنامه‌نگاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

معاون فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: در پایان این دوره آموزشی که با استقبال گسترده روزنامه‌نگاران و علاقه‌مندان به رسانه‌های خبری مواجه شد، درصورت کسب حد نصاب امتیاز  در ۴ دوره آموزشی گواهینامه صادر می شود.

این دوره آموزشی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، موسسه مطبوعاتی گروه رسانه‌ای پیام خاوران امروز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مدت یک ماه در بیرجند برگزار می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   هفته دولت امسال:هزار و ۵۱۵ پروژه در خراسان جنوبی افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها