بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت می گیرد: بخشودگی وجه التزام بدهی مشتریان بانک کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی ازشرایط بخشودگی وجه التزام بدهی مشتریان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خبرداد

حسین مودی در گفت وگو با خبرنگار ” پیام خاوران “ اظهار داشت: به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروز ی انقلاب اسلامی،مشتریانی که به دلیل عدم پرداخت به موقع اقساط،بدهی آنان مشمول جریمه وجه التزام شده است در صورت واریز و تسویه نقدی تسهیلات ریالی،می توانند با رعایت سایر ضوابط و مقررات جاری بانک از بخشودگی ۶ درصد وجه التزام بدهی برخوردار شوند.

مودی افزود: بانک کشاورزی در راستای مساعدت با مشتریان استان از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۶۸۷۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۷ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال امهال نموده است همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از ۱۵هزار نفر متقاضی پرداخت شده است.

وی گفت: نقش بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه علی الخصوص تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری قابل توجه بوده و با توجه به نگاه حمایتی این بانک در راستای تسهیل ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و نیز حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،پرداخت تسهیلات مذکور را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است به طوری که از ابتدای سال جاری بیش از ۱۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۷۷۵ نفر از مزدوجین و ۹۴۴ میلیارد ریال تسهیلات فرزند آوری به ۱۱۷۵ نفر پرداخت شده است که در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج رشد ۶۰درصدی و در زمینه تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری رشد ۱۳۸درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد هستیم.

حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی

بیشتر بخوانید   فرار مالیاتی پزشکان بدون نسخه در خراسان جنوبی

مدیر شعب  بانک کشاورزی خراسان جنوبی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر به خبرنگار آوا گفت: در راستای حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی ،صندوق بیمه کشاورزی استان نیز از ابتدای سال زراعی جاری(مهر ماه ۱۴۰۲)تا پایان دی ماه،تعداد ۱۲۴ هزار راس انواع دام، ۹ هزارهکتار محصولات باغی،۱۱ هزار هکتار محصولات زراعی و نزدیک به ۱۳ میلیون قطعه طیور بیمه نموده است .

همچنین در سال زراعی گذشته مبلغ ۸۴۰ میلیارد ریال غرامت برآورد که تا کنون ۷۱۵ میلیارد ریال آن به کشاورزان خسارت دیده تحت پوشش بیمه پرداخت و مابقی در حال پرداخت می باشد.

مسئولیتهای اجتماعی

مودی بیان کرد:  بانک کشاورزی خراسان جنوبی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود در سال ۱۴۰۲ و به میمنت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افتتاح یک باب آزمایشگاه و دو باب پانسیون پزشک در مرکز جامع سلامت شهر مود با همکاری سه جانبه بانک کشاورزی،دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت استان را در برنامه دارد.

افتتاح طرح های کشاورزی با تسهیلات بانک کشاورزی در دهه فجر سال ۱۴۰۱

مدیر بانک کشاورزی خراسان جنوبی  در ادامه افزود: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تعداد ۲۰۰ طرح کشاورزی و دامپروری با تسهیلات ۱۵۷۱ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در شهرستانهای استان افتتاح و به بهره برداری رسیده اند که این تعداد طرح، زمینه اشتغال ۱۹۲ نفر را فراهم ساخته است.

 تسهیلات سپرده ای طرح احسان تا ۳میلیارد ریال با کارمزد صفر یا ۴ درصد

مودی  گفت: بانک کشاورزی جهت رفاه حال مشتریان عزیر، طرح قرض الحسنه احسان را تعریف نموده که قابلیت دریافت وام با نرخ صفر یا چهاردرصد را داراست.دارندگان سپرده احسان می توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری،طبق شرایط طرح از تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و یا کارمزد ۴ درصد بهره مند شوند .

بیشتر بخوانید   فردا برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی/سرلشکر جعفری سخنران محوری مراسم

سایر مزایای این طرح به شرح زیر می باشد:

۱-امکان دریافت تسهیلات تا ۳ برابر میانگین حساب

۲-امکان دریافت تسهیلات تا سقف سه میلیارد ریال

۳- امکان بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه اقساط

۴-حداقل مبلغ افتتاح حساب یک میلیون ریال

۵- امکان انتقال امتیاز حساب به سایر افراد

۱۰۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی جایزه ویژه قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه

حسین مودی گفت: قرعه کشی بزرگ حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی در مرداد ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و حداقل مبلغ برای شرکت در این قرعه کشی ۵۰ هزار تومان می باشد.

۱۰۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومان

۱۰۰۰جایزه ۸۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید خودرو داخلی

۱۰۰۰ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید لوازم خانگی

۵۰۰ جایزه ۱۵۰ میلیون ریالی کمک هزینه سفرهای زیارتی

و میلیاردهای ریال جوایز نقدی دیگر

بخشی از جوایز اهدایی در راستای اعتماد مشتریان به بانک کشاورزی خواهد بود.

– همچنین این بانک بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ بمدت ۷ روزکاری ، فروش اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری ویژه خاص ، با نرخ سود علی الحساب ۳۰ درصد را در دستور کار دارد که در تمامی شعب این بانک قابل عرضه می باشد .

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها