حضور پررنگ استان خراسان جنوبی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

استان خراسان جنوبی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری با پاویونی به مساحت ۴۱۴ مترمربع با ۱۶ غرفه، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری ۱۱ شهرستان خود می‌پردازد.

به گزارش “پیام خاوران” هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، در فضائی به وسعت ۶۰ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۹۰۰ غرفه در ۲۰ سالن افتتاح شد. در این نمایشگاه، طیف وسیعی از خدمات گردشگری از جمله تورهای داخلی و خارجی، ویزا و بیمه مسافرتی، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و موارد مرتبط با حوزه سلامت در مساحت ۱۳۰۰ مترمربع فضا ارائه می‌شود و ۷۰ بیمارستان حضور خواهند داشت.

۱۲ کشور در این نمایشگاه صاحب غرفه بوده و ۱۳ هیئت خارجی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد. ۶۸ غرفه از کشورهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارند و ۵۰ برنامه تخصصی برای این دوره از نمایشگاه تدارک دیده شده و همزمان با برپایی آن، ۲۰ اینفلوئنسر به‌منظور تولید محتوا در حوزه گردشگری وارد کشور شده‌اند.

روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، ونزوئلا، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمباوه، تانزانیا، سریلانکا و… از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

گروه‌ها و شرکت‌های گردشگری از شهرهای مسکو، کازان و سن‌پترزبورگ و از کشورهای مالزی، تاجیکستان، اندونزی، تایلند، عراق، تونس و ازبکستان نیز به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

این رویداد بین‌المللی، فرصتی عالی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان صنعت گردشگری، عقد قراردادهای تجاری و رونق این صنعت در ایران است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

استان خراسان جنوبی در این دوره از نمایشگاه با پاویونی به مساحت ۴۱۴ مترمربع با ۱۶ غرفه، به معرفی ظرفیت‌های گردشگری ۱۱ شهرستان خود می‌پردازد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران صبح امروز ۲۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد.

بیشتر بخوانید   2500 هکتار طرح‌های بیابان زدایی به عرصه‌های خراسان جنوبی افزوده شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها