۶۵۰۰ پلیس امنیت انتخابات ۱۱ اسفند خراسان جنوبی را تأمین می‌کنند

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از آماده‌باش و به‌کارگیری بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان  پلیس برقراری امنیت در آستانه انتخابات خراسان جنوبی خبر داد وگفت: پلیس در روز انتخابات در کنار مردم خواهد بود.

به گزارش “پیام خاوران”، سردار حسن شجاعی‌نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه پلیس در سطح استان خراسان جنوبی با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت‌ساز، آمادگی لازم برای تأمین نظم و امنیت انتخابات را دارد، اظهار داشت: پشتیبانی‌های هوایی و زمینی نیز برای مرز‌ها و دورترین نقاط روستایی پیش‌بینی شده است.

وی به عملکرد درخشان پلیس در انجام مأموریت‌های مهم اشاره و تأکید کرد: به حول و قوه الهی به مانند سنوات قبل مدال افتخار مراقبت و صیانت از حوزه‌های انتخاباتی با سلامت همیشگی این مأموریت به سرانجام خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی وضع امنیتی استان را مطلوب دانسته و گفت: پلیس تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مردم در فضای امن در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه  مردم بدون شک به عنوان صاحبان این انقلاب همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه ذره‌ای تعلل نکرده‌اند، تصریح کرد: سامانه  فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه است.

شجاعی‌نسب کرد: ما همواره ادامه‌دهندگان راه شهدای عزیز هستیم و برای تجدید عهد و پیمان با شهیدان و امام شهیدان و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و استمرار این نظام مقدس را فریاد می‌زنیم.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   دادستان عمومی خراسان جنوبی: خودروی افراد بی حجاب توقیف می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها