انجام ۱۳ هزارکیلومتر برف‌روبی در سطح جاده های خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به بارش برف از اوایل هفته تاکنون گفت: ۱۳هزار و ۱۲۰ کیلومتر از جاده های استان در این مدت با فعالیت شبانه روزی ۲۵۰راهدار برف روبی شده است.

به گزارش ” پیام خاوران” به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده اظهار داشت: با بارش برف که از ابتدای هفته آغاز شد راهداران با آمادگی کامل به انجام برفروبی مشغول شده و در این زمینه ۲۵۰ راهدار با بکارگیری ۱۷۵دستگاه ماشین آلات راهداری ۱۳۱۲۰ کیلومتر از سطح جاده های استان را برف روبی کردند.

وی افزود: در این عملیات راهداری مقدار۸۴۰۰ تن مخلوط شن و نمک نیز برای جلوگیری از لغزش خودروها و جلوگیری از یخ زدگی در سطوح جاده ها پخش شد.

جلال زاده در ادامه بااشاره به رصد محورهای استان با ۲۷دوربین نظارتی به شکل آنلاین توسط مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل گفت: ۳۰ راهدارخانه نیز درحال خدمت رسانی به کاربران جاده ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان از مسافران و کاربران جاده ای خواست قبل ازIسفر از وضعیت جوی وجاده ها مطلع و ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی با احتیاط رانندگی و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نگاه ویژه رئیس قوه قضائیه به رفع مشکلات خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها