نتایج انتخابات ۱۴۰۲ مجلس در استان خراسان جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی از اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: بر اساس آرای ماخوذه، انتخابات در حوزه بیرجند، در میان و خوسف به دور دوم کشیده شد.

سیدمحمدرضا طالبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: بر اساس تعداد آرا ی ماخوذه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف سید حسن هاشمی با ۲۶ هزار و ۸۰۹ رای و علی مولوی با ۲۴ هزار و ۲۰۲ رای بیشترین تعداد آرا را از جمع آرای مأخوذه کسب کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه هیچ کدام از کاندیداها ۲۰ درصد آرا را کسب نکردند در این حوزه انتخابیه، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به این که نمایندگان مردم در سه حوزه انتخابیه دیگر خراسان جنوبی مشخص شدند، افزود:در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه محمد نصیری با کسب ۲۵ هزار و ۹۴۳ رای از مجموع ۸۶ هزار و ۷۵۳ رای صحیح به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

طالبی خاطرنشان کرد: براساس آرای مأخوذه، مصطفی نخعی در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه با کسب ۳۱ هزار و ۹۴۰ رای از مجموع ۵۳ هزار و ۴۶۵ رای صحیح به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابیه اعلام می‌شود. سلمان اسحاقی هم در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه با کسب ۳۳ هزار و ۲۰۰ رأی از مجموع ۷۲ هزار و ۷۶۹ رای صحیح به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابیه بیشترین تعداد آرای مأخوذه را کسب کرد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: نتایج انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان به محض اعلام توسط وزارت کشور به اطلاع مردم خراسان جنوبی خواهد رسید.

طالبی با تقدیر از حضور حماسی و گسترده مردم ولایی و انقلابی استان که بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات مردم خراسان جنوبی افزودند تصریح کرد: از حضور همه نامزدهای  در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که با اخلاق و قانونمداری رقابتی سالم و پر شور را در استان رقم زدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید   تجمع بزرگ فاطمی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

وی بیان کرد: از زحمات شبانه‌روزی همه ارگان‌های برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعضای ستاد انتخابات خراسان جنوبی، عوامل اجرایی و ناظرین شعب أخذ رأی و حافظان نظم و امنیت و راهنمایی‌های دلسوزانه استاندار خراسان جنوبی که زمینه ساز حماسه باشکوهی شد، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها