در امانت مردم اعمال سلیقه نکنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهر‌ها امانت مردم در دست اعضای شورای شهر است و باید به جای اعمال سلیقه در انجام طرحها، صلاح مردم را در نظر گرفت.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت الله سیدعلیرضا عبادی در دیدار اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند و منتخبین دوره ششم این شورا گفت: شهر‌ها امانت مردم در دست اعضای شورای شهر است و باید به جای اعمال سلیقه در انجام طرحها، صلاح مردم را در نظر گرفت.

وی افزود: قرار گرفتن عبارت اسلامی در کنار نام شورا‌ها وظیفه آن‌ها را سنگین‌تر می‌کند و باید تمام وظایف را به نحو احسن انجام داد تا به عنوان صالحات برای ما باقی بماند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با انتقاد از انبوه سازی در شهر‌های استان به ویژه بیرجند گفت: برج سازی و انبوه سازی متناسب با فرهنگ مردم استان نیست و سبب ایجاد مشکلات اجتماعی شده است و این کار باید در مکان و محلات خاص انجام شود.

در این دیدار رئیس شورای اسلامی و شهردار بیرجند برنامه‌های آینده این دو نهاد در خصوص اجرای طرح‌های کارخانه کمپوس، منطقه گردشگری بند دره و طرح‌های ترافیکی را ارائه دادند.

مردم خراسان جنوبی در انفاق و ایثار همچنان جلودار هستند

امام جمعه بیرجند همچنین در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کار شما به گونه‌ای است که همواره باید شکر خدا را به جا آورید چرا که مصداق اجابت دعایی است که در دعا‌های هفته می‌خوانیم که خدایا مرا در رضای خودت بکار بگیر هستید.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام علی (ع) که مظهر صفات الهی است، یکی از شاخصه‌های آن حضرت، همین توجه به محرومین است که سیره اهل بیت (ع) همین است، آن‌هایی که توفیق تشیع به معنی صحیح آن را گرفتند نیز همین شاخصه‌ها را دارند.

بیشتر بخوانید   سربیشه رکوردار بارش های خراسان جنوبی

عبادی بیان کرد:  در یکسال و نیم اخیر مردم مشکلات اقتصادی درگیر شدند از تحریم‌ها و سوء تدبیر‌ها گرفته تا شیوع ویروس کرونا که مشکلاتی برای بشر ایجاد کرده است که معمولا باید همکاری مردم با دستگاه‌های کمک رسان کاهش پیدا می‌کرد، اما امروز می‌بینید نه تنها در بازه‌های خاص بلکه در طول سال همواره در مسائل انفاق و ایثار جلودار هستند.

وی خطاب به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: شما مسئولین که فرماندهان این جبهه هستید موفق اید، کمیته امداد، بنیاد مستضعفین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مسئولین رده بالای آن انسان‌های شایسته‌ای هستند و زیر مجموعه آن فعال اند و بسیار کار‌های بزرگی انجام داده اند به طوری که توطئه‌های آیه‌های یأس و براندازی نظام را خنثی کردند.

امام جمعه بیرجند افزود: گزارش انواع کمک‌ها برای قشر‌های مختلف نیازمند و یتیم ظرف ۱۰ دقیقه انجام می‌شود، اما ارزش آن کمک‌ها را نمی‌توان به این سادگی بیان کرد.

عبادی خاطر نشان کرد: در جریان‌هایی که بیش از ۷۰ سال است که صهیونیست‌ها برای کشور‌های اسلامی دیده اند و آن شعار انحرافی “فرزند کمتر زندگی بهتر” باید افرادی که نسبت به فرزند آوری تلاش می‌کنند را حمایت بیشتری کرد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها