گاز خانگی طی روزهای برفی و یخبندان در استان خراسان جنوبی قطع نشد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به افت محسوس دما و افت فشار گاز، خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران و همدلی مردم و مسئولان شاهد قطع گاز خانگی نبودیم.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی اظهار داشت: با توجه به بارش نزولات آسمانی در سراسر استان خراسان جنوبی و کاهش محسوس دما علی‌الخصوص در شرق و شمال شرق کشور، شاهد افت فشار گاز در خطوط انتقال گاز به استان بودیم.

وی تصریح کرد: در اولین ساعات بروز افت فشار و تشکیل کمیته بحران در شرکت گاز استان خراسان جنوبی، مقرر شد برای جلوگیری از افت بیشتر شبکه، واحدهای صنعتی و تولیدی و همچنین ادارات و سازمان‌های دولتی ملزم به استفاده از سوخت جایگزین شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت تأمین گاز بخش خانگی، تصریح کرد: به استناد مصوبه کمیته بحران، مقرر شد ضمن تعطیلی تمام دستگاه‌های اجرایی، آموزش در تمام مراکز آموزشی، مهدکودک‌ها، مدارس، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در سطح استان به صورت غیرحضوری برگزار شود.

محمودی افزود: خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان و تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در شرکت گاز استان، شاهد هیچ گونه قطعی مبنی بر افت فشار گاز در استان پهناور خراسان جنوبی نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح فاز اول خط انتقال گاز دشتک زابل ـ نهبندان در هفته دولت سال آینده، شاهد پایداری بیشتر شبکه گاز در استان خراسان جنوبی و استان‌های شمال شرق کشور باشیم.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اجرای 694 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها