توزیع میوه شب عید در ۴۵ مرکز خراسان جنوبی

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: ۴۵ مرکز عرضه میوه شب عید در استان بر عهده دارند که ۲۹ مرکز در بیرجند به این مهم اختصاص یافته است.

به گزارش “ پیام خاوران ”  سید حسن رضوی عصر امروز در بازدید از مراکز عرضه میوه شب عید در بیرجند اظهارکرد: ۲۵۰ تن سیب و پرتقال در استان امسال ذخیره‌سازی شد که تاکنون ۲۰۰ تن در تمام شهرستان‌ها توزیع شده است.

وی گفت: توزیع میوه از ۲۸ اسفند در تمام استان آغاز و با قیمت اعلامی توسط کمیته راهبری استان و تنظیم بازار میوه به شکل درست و کارشناسی توزیع شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح با هدف تنظیم بازار میوه شب عید انجام شد و نقش بسیار موثری در کاهش قیمت‌ها داشت اظهار کرد: هر کیلوگرم سیب به قیمت ۲۰۰ هزار ریال و پرتقال ۱۹۰ هزار ریال به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

رضوی بیان کرد: میوه شب عید با ۳۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود به این صورت که ۱۵ درصد توسط مباشر و ۱۵ درصد نیز با مساعدت استاندار به تخفیف افزوده شد.

وی عنوان کرد: در مجموع ۴۵ مرکز عرضه میوه شب عید در استان بر عهده دارند که ۲۹ مرکز در بیرجند به این مهم اختصاص یافته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی یادآور شد: فراوانی و در دسترس بودن مراکز توزیع از یک طرف و کیفیت میوه‌های توزیع شده از طرف دیگر رضایت مردم رو در پی داشته است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع دو هزار و ۱۲۷ تن برنج در خراسان جنوبی/کمبود کالایی نداریم

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها