پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: طرح پاداش مدیریت مصرف که در دوسال گذشته برای مشترکان خانگی اجرایی شده بود، امسال علاوه بر بخش خانگی برای بخش تجاری نیز اعمال می شود.

به گزارش” پیام خاوران “، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای عبور از اوج مصرف تابستان ١٤٠٣ گفت: ١٨٠ برنامه در ٦ محور با  هدف تامین پایدار برق در تایستان تدوین شده که شامل توسعه نیروگاه های حرارتی و تجدیدپذیر است.

وی افزود: در بخش تجدیدپذیرها تا سال آینده ٥٤٠٠ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه خواهد شد و همچنین ارتقا و توسعه و رفع محدودیتهای نیروگاه های موجود نیر در دستور کار قرار دارد. همچنین  توسعه ظرفیت نیروگاه های حرارتی توسط صنایع بزرگ پیگیری می شود و پیش بینی می کنیم تا اوج بار ١٤٠٣ از این محل ١٧٠٠ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شود.

علاوه بر این موارد ٧٧ طرح عملیاتی در  بحث احداث خطوط و پست های  جدید انتقال نیرو در دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر این کار هایی در زمینه پابش و کنترل شبکه سراسری هم در دست اقدام است.

مدیرعامل توانیر با اشاره به برنامه ها در حوزه مدیریت مصرف گفت: در این حوزه نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده و طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی در دستور کار قرار دارد. امسال در نظر  گرفتیم که بخش تجاری هم به طرح پاداش مدیریت مصرف اضافه کنیم و برنامه های تشویق محور وزارت نیرو در سمت تقاضا در برنامه ها قرار خواهد گرفت.

 منبع : پایگاه خبری توانیر

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اطلاعیه توانیر برای صرفه‌جویی در مصرف برق 

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها