جشن تکلیف ۴۶۲ «دختر ماه» در خراسان‌ جنوبی برگزار شد

جشن تکلیف ۴۶۲ دختر تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، باحضور قائم مقام کمیته امداد کشور در اردوگاه یادگاران امام(ره) بیرجند برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” مراسم اختتامیه جشن تکلیف ۴۶۲ دختر تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌جنوبی، با حضور جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد ، زارع زاده معاون برنامه ریزی این نهاد، خادمیاران حرم رضوی و جمعی از مسئولان کمیته امداد استان با حضور این دختران نومکلف در اردوگاه یادگاران امام(ره) بیرجند برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد استان در این مراسم گفت:با برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف ۹ ساله در استان  زمینه ارتقای فکری و معنوی آنها در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم می‌شود.

محمد عرب با بیان این که این برنامه در تفاهمنامه منعقد شده به صورت مشارکتی در حال اجرا است، افزود:  در این طرح ملی خادمیاران حرم رضوی به همراه گروهی از کارشناسان فرهنگی امداد با حضور در منزل مددجویان با اهدای بسته جشن تکلیف با «نشان دختر ماه»به دختر نو مکلف خانواده ، در فضایی معنوی و عطرآگین به حضور پرچم مطهر رضوی مکلف شدن او را جشن می گیرند.

بر اساس این گزارش سهم خراسان‌جنوبی در این طرح ۴۶۲ نفر بوده که برای تک تک دختران نومکلف جشن تکلیف با حضور خادمیاران در منازل گرفته شده و به صورت تجمیعی هم جشن تکلیف در قالب اردوی یک روزه در اردوگاه یادگاران امام(ره) همراه با ضیافت افطار برای این دختران روزه اولی برگزار شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیام قدردانی استاندار خراسان جنوبی از همراهی یک ساله مردم و مسئولان در مسیر توسعه استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها