۸۹۹ فرصت شغلی برای مددجویان خراسان جنوبی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: نیمه نخست امسال با اجرای ۸۰۶ طرح خوداشتغالی و مشاغل خانگی ۸۹۹ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجاد شده است.

به گزارش “ پیام خاوران” محمد عرب روز دوشنبه اظهار کرد: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا ۸۶۰ میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

وی افزود: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت آموزی، توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال برای آنان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: برنامه این نهاد برای آموزش مددجویان شامل نیازسنجی شغلی مناطق، استعدادسنجی مددجویان، مشاوره و هدایت شغلی، برگزاری دوره‌های آموزش کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور ارتقای مهارت فنی است.

وی با بیان اینکه ۵۷۱ نفر از آموزش‌های فنی و مهارتی در ۶ ماه نخست امسال بهره‌مند شدند گفت: کمیته امداد با هدف اشتغال برای افراد بیکار تحت حمایت و به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانه‌ها، موسسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی از طریق ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این کار خداپسندانه اقدام می‌کند و تعداد ۹۳ نفر از طریق کاریابی مشغول به کار شده‌اند

منبع:ایرنا

انتهای پیام۱۸۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۲۰۰ هزار واحد مسکن محرومان و نیازمندان در کشور ساخته می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها