پذیرش اشتراک روزنامه قدس در خراسان جنوبی

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی از آغاز پذیرش اشتراک این روزنامه برای مخاطبان خانگی، ادارات، نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی در این استان برای سال ۱۴۰۳خبر داد و گفت: روزنامه قدس خراسان همه روزه در استانهای خراسان چاپ و منتشر می شود.

محمدقربانی در گفت وگو با پایگاه خبری ” پیام خاوران” اظهارداشت: روزنامه قدس متعلق به آستان قدس رضوی است و علاوه بر صفحات اصلی، همه روزه دارای ۴صفحه روزنامه قدس خراسان (ویژه استانهای خراسان) است که به صورت سراسری توزیع می شود و اخبار استان خراسان جنوبی در گستره کشوری انتشار می یابد.

وی هزینه اشتراک یکساله این روزنامه در استان خراسان جنوبی را ۲ میلیون تومان، ۶ماهه را یک میلیون تومان و ۳ ماهه را ۵۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: مخاطبان گرامی درصورت تمایل به اشتراک و دریافت روزنامه قدس می‌توانند برای دریافت فرم اشتراک با شماره های ۸-۳۲۳۴۲۶۰۷ تماس بگیرند.

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی ضمن دعوت به اشتراک این روزنامه اظهارکرد: علاقمندان در صورت تمایل می توانند پس ازتکمیل فرم اشتراک ، نسبت به ارسال آن از طریق یا پیام رسان داخلی ( ایتا وبله) به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه روزنامه قدس خراسان همه روزه به صورت ضمیمه رایگان در سراسر کشور چاپ وتوزیع می شود گفت: این سرپرستی آمادگی تهیه و انتشار اخبار و عملکرد سازمانها ونهادها به صورت اخبار ویژه ، گزارش ویژه یا رپرتاژ اگهی، درروزنامه قدس ( صفحات کشوری وقدس خراسان ) و انتشار در سراسر کشور را دارد.

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگهی های ثبتی، قضایی، مفقودی، مزایده ومناقصه در روزنامه قدس پذیرش می شود یادآورشد: روزنامه قدس با گستره توزیع در سراسرکشور مخاطبان خاص و عام دارد و این مهم در تحقق اهداف مخاطبان موثر است.

قدس روزنامه صبح ایران چاپ مشهد است و اولین شماره این روزنامه در ۲۸ آذر ۱۳۶۶ منتشر شد و از فروردین ۱۳۷۵ انتشار و توزیع آن در سراسر کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید   مراسم محوری بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می‌شود

روزنامه سراسری قدس در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت ارشاد که در اواخر سال ۱۴۰۲ انجام شد با۸/۹۰ امتیاز به جایگاه ششم دست یافت.

برای دریافت فرم اشتراک روزنامه قدس  اینجا کلیک کنید

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها