پذیرش اشتراک روزنامه قدس در خراسان جنوبی

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی از آغاز پذیرش اشتراک این روزنامه برای مخاطبان خانگی،ادارات،نهادها وسازمانهای دولتی وخصوصی در این استان برای سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمد قربانی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پیام خاوران اظهارداشت: روزنامه قدس متعلق به آستان قدس رضوی است و علاوه بر صفحات اصلی، همه روزه دارای ۴صفحه( ویژه استانهای خراسان) است .

وی هزینه اشتراک یکساله این روزنامه در استان خراسان جنوبی را ۱۰/۸۰۰/۰۰۰ریال،۶ ماهه را ۵/۴۰۰/۰۰۰ ریال و ۳ ماهه را ۲/۷۰۰/۰۰۰ اعلام کرد و گفت: مخاطبان گرامی درصورت تمایل به اشتراک و دریافت روزنامه قدس می‌توانند برای دریافت فرم اشتراک با شماره های ۸-۳۲۳۴۲۶۰۷ تماس بگیرند.

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی ضمن دعوت به اشتراک این روزنامه اظهارکرد: علاقمندان در صورت تمایل می توانند پس ازتکمیل فرم اشتراک، نسبت به ارسال آن از طریق شماره فکس ۳۲۳۴۲۰۱۴ و یا پیام رسان ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۰۳۰۶۴۳۸۱۹ اقدام کنند.

قربانی بابیان اینکه روزنامه قدس خراسان همه روزه به صورت ضمیمه رایگان در ۳ استان چاپ وتوزیع می شود گفت: این سرپرستی آمادگی تهیه و انتشار اخبار و عملکرد سازمانها ونهادها به صورت اخبار ویژه،گزارش ویژه یا رپرتاژ اگهی،درروزنامه قدس(صفحات کشوری وقدس خراسان) و انتشار در سراسر کشور را دارد.

سرپرست روزنامه قدس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگهی های ثبتی، قضایی، مفقودی، مزایده ومناقصه در روزنامه قدس پذیرش می شود یادآورشد: روزنامه قدس با گستره توزیع در سراسرکشور مخاطبان خاص و عام دارد و این مهم در تحقق اهداف مخاطبان موثر است.

قدس روزنامه صبح ایران چاپ مشهد است و اولین شماره این روزنامه در ۲۸ آذر ۱۳۶۶ منتشر شد و از فروردین ۱۳۷۵ انتشار و توزیع آن در سراسر کشور آغازشد.

 

برای دریافت فرم اشتراک روزنامه قدس اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید   پذیرش اشتراک روزنامه قدس در خراسان جنوبی

 

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها