دولت سیزدهم الگوی اراده مردم در حکمرانی کشور بود

دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت و مسئول قرار گاه خاتم الاوصیا گفت: دولت شهید رئیسی الگوی اراده مردم در حکمرانی کشور بود.

به گزارش “پیام خاوران” سیداحمد عبودتیان در نشست روایت خستگی ناپذیری رئیس جمهور شهید که در حسینیه جماران بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد گفت: رمز عزت و محبوبیت شهید جمهور در مردمی بودن او بود به طوری که دولت شهید رئیسی مصداق بارز و الگویی از اراده مردم در حکمرانی بود.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ با مردم و توجه به توده‌ها در مقابل خواص موجب شد حماسه بزرگی در مراسم وداع و تشییع این شهید در کشور رقم خورد.

دستیار رئیس جمهور شهید در امر مردمی سازی دولت و مسئول قرار گاه خاتم الاوصیا گفت: حضور پر شور و بیش از ۵۰۰ هزار نفری مردم خراسان جنوبی در مراسم تشییع این شهید گرانقدر نشان داد او از دل مردم بود و مسیرش مسیر حق و برای خدمت بود.

عبودتیان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی به حکمرانی مردم، نگاهی شرعی داشت و معتقد بود کار دولت سیاستگذاری، حمایت و نظارت است و کار را باید به مردم سپرد.

وی با بیان اینکه رئیسی بیقرار و بی تاب مردم بود و در تشییع نیز مردم بی قرار او بودند، تصریح کرد: آیت الله رئیسی از مردم فرار نمی کرد و معیار وی برای انتخاب اطرافیانش مردم داری بود.

دبیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) با تأکید بر اینکه آیت الله رئیسی، نظارت مردم را اولا بر نظارت دولت داشت، گفت: اجرای طرح خادمیاران رضوی اتفاق بزرگی بود که توسط آیت الله رئیسی برای عموم مردم ایران مهیا شد.

عبودتیان اظهار داشت: وی نسبت به قول هایش به مردم صادق الوعد بود و این در حد یک شعار نبود بلکه بارها و بارها قولهایش به مردم را پیگیری می کرد.

بیشتر بخوانید   مردم بیرجند از افزایش نرخ تاکسی گلایه دارند

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها