اخبار انتظامی‌ خراسان جنوبی|از توقیف خودروی شوتی در بیرجند تا محموله ۹۷ کیلویی تریاک در نهبندان

جانبرکفان پلیس استان خراسان جنوبی امروز عملیات و گشت های مختلف واقدامات پلیسی در سطح استان اجرا کردند

به گزارش “پیام خاوران ”  به نقل از پایگاه خبری پلیس ، اخبار انتظامی در ۲۴ آبان ماه به شرح زیر می باشد.

بیرجند| توقیف یک دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در”بیرجند

فرمانده انتظامی بیرجند از توقیف یک سواری شوتی با کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد رضا کارگر در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بیرجند هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی شوتی مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو؛ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کارگر خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ تماس و يا از طريق پيامك با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پليس اطلاع دهند.

 

بیرجند| دستگیری یک سارق با کشف ۶ فقره سرقت قطعات خودرو دربیرجند

فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان یک نفر سارق را دستگیر و ۶ فقره سرقت را کشف کردند .

سرهنگ احمد رضاکارگر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری”۱۱ توحید ” شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملياتی غافلگيرانه وی را دستگير کردند.

بیشتر بخوانید   تحقق 100درصدی نسخه‌نویسی الکترونیکی در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بيان داشت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۶ فقره سرقت اعتراف كرد.

سرهنگ کارگر خاطرنشان کرد: مأموران در این خصوص یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

نهبندان | توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق درنهبندان

فرمانده انتظامی نهبندان از توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ”حسین عرب” اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ خودروی سواری شوتی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها؛ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیرکردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ تماس و يا از طريق پيامك با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پليس اطلاع دهند.

 

نهبندان | محموله ۹۷ کیلویی تریاک در توقیف پلیس نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان”نهبندان” از کشف ۹۷ کیلو و۳۵۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر شده است.

بیشتر بخوانید   طرح‌ عفاف و حجاب از اول اردیبهشت در بوستان‌های بیرجند اجرا می‌شود

سرهنگ “حسین عرب” اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان”نهبندان” هنگام گشت زنی در محورهای فرعی شهرستان به ۲دستگاه خودروی سواري سمند و پژو مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده به رانندگان خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: رانندگان به محض مشاهده پلیس از محل متواری شدند که ماموران خودروي حامل مواد مخدر را تعقيب و با اقدامات پليسي خودرو را متوقف کرده که در بازرسی از خودروها مقدار ۹۷كيلو و ۳۵۰ گرم ترياك كشف گرديد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در اين رابطه ۲دستگاه خودرو توقيف  و ۴ نفر متهم را دستگیر کردندکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سركشي به برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی نخواهد داد.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها