اخبارانتظامی‌ |ازکشف ۱۰ تن خاک معدنی مس در طبس تا دستگیری کلاهبرداران در “فردوس”

جانبرکفان پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستانهای طبس ، نهبندان وفردوس در اقدامات پلیسی خود موفق به کشف خاک معدنی وروی غیر مجاز ، احشام قاچاق و دستگیری کلاهبر داران کردند که مشروح آن را درادامه می خوانید.

طبس | کشف ۱۰ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجازدرشهرستان “طبس”

فرمانده انتظامی شهرستان”طبس” ازکشف ۱۰ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجازدراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ”فاضل مریمی”درتشریح این خبر اظهارداشت : ماموران انتظامی پاسگاه “تپه طاق ” هنگام کنترل خودروهای عبوری درمحورهای مواصلاتی ، به یک دستگاه کامیون مشکوک وجهت بررسی بیشتر آنان را متوقف کردند.

وی بیان داشت : مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۱۰ تن خاک معدنی مس و روی غیرمجاز کشف کردند که ارزش ریالی خاک های معدنی کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: مأموران در این زمینه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مریمی تصریح کرد: نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت عمومی با افراد سودجو که برای منافع شخصی خود اقدام به فعالیت های غیر قانونی می کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

 

نهبندان | کامیون حامل ۵۳ رأس احشام قاچاق در توقیف پلیس

جانشین انتظامی”نهبندان” از کشف ۵۳ راس احشام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون ريال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”رمضان مرادی” اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهبندان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو، ۵۳ رأس احشام که فاقد هر گونه مجوز بهداشتی بوده کشف کردند كه ارزش ريالي احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه كارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون ريال برآورد شد.

بیشتر بخوانید   سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان/ از افتتاح طرح های کشاورزی تا گفتگوی چهره به چهره با مردم

جانشین انتظامی شهرستان نهبندان بيان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگير کردند که به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: اجراي طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، يکي از راهبردهاي عملياتي پليس در پيشبرد اهداف ماموريتي فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در اين زمينه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با فراجا ضروري است.

 

فردوس|  دستگیری کلاهبرداران کمتر از ۲۴ ساعت در “فردوس”

فرمانده انتظامی شهرستان” فردوس” از دستگیری ۲ کلاهبردار با ۵ فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”علیرضا فولادی ” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند خرید و ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس شهرستان “فردوس” قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت متهمان را هنگام خروج از شهرستان در یک عملیات هوشمندانه شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی ابتدا منکر بزه انتسابی شدند ولی پس از مشاهده ادله و مدارک جمع آوری شده لب به اعتراف گشوده و به۵ فقره کلاهبرداری در سطح شهرستان فردوس نیز اعتراف کردند.

سرهنگ فولادی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند؛ از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موضوعات بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید   اهدای ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان نهبندان

 منبع : پایگاه خبری پلیس

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها