پیکر شهدای خدمت بر دوش مردمان دیار خاوران

پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران امروز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

به گزارش “پیام خاوران” پیکر مطهر آیت الله سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع در شهرهای تبریز، قم و تهران امروز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

هواپیمای حامل پیکر آیت الله رئیسی و 2 تن از همراهان صبح امروز در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، به زمین نشست.

مردم خراسان جنوبی در انتظار رئیس جمهور شهید و نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری هستند تا ناباورانه و در شوکی بزرگ با خادم الرضا وداع کنند.

پیکر آیت الله رئیسی در میان حزن و اندوه مسئولان و مقامات استانی با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد.

موکب‌های پذیرایی، درمانی و فرهنگی در طول مسیر در حال خدمات رسانی به تشییع کنندگان است.

پس از استقبال مسئولان و جمعی از خانواده‌ها‌ی شهدا از پیکر شهید رئیسی و شهید موسوی در فرودگاه بیرجند، پیکر شهدا برای تشییع به میدان جانبازان بیرجند منتقل شد.

با اینکه هنوز مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و موسوی در بیرجند آغاز نشده اما خیابان های این شهر مملو از عزادارانی است که برای بدرقه رئیس جمهور شهیدشان به خیابان آمده‌اند.

امروز به واقع تمام خراسان جنوبی برای مردی که تعلق خاطر خاصی به استانشان داشت قیام کردند تا ثابت کنند همواره قدردان مسئولان خدوم و زحمتکش هستند و عشق و علاقه خود را به شهدا نشان دادند.

انتهای پیام/ 102

بیشتر بخوانید   تمام بدبختی ما به خاطر فرار از قانون است/ مسئولان باید پاسخگوی قانون باشند
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها