۲۳۶ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در خراسان‌ جنوبی برپا شد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی ۲۳۶ پایگاه ثبت و سیار جمع‌آوری نذورات در راستای اجرای پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، عبدالرحیم لطفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مردم نیکوکار استان برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان دعوت می‌کنیم که به این منظور 76 پایگاه توسط امداد و 160  پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عیدسعید قربان، میادین و معابر اصلی در سطح استان برپا خواهد بود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی اظهار داشت: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود. درحال حاضر 43 هزار خانوار مددجو با جمعیت 100 هزار نفر از خدمات حمایتی، معیشتی و… این نهاد درسطح استان بهره‌مند می‌شوند.

وی به دیگر روش‌های مشارکت در طرح خداپسندانه نذر و قربانی توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: هم استانی‌ها  می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت 6037997950076225 و یا  شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880320400،پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #056*8877* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی (دانلود کافه بازار) و همچنین  پرداخت از طریق کدqr به نیازمندان اهداء کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان همواره در راستای احیای فرایض و سنت‌های دین مبین اسلام پیش قدم بوده‌اند یادآورشد : همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان در سال گذشته بیش از 9 میلیارد و 590 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی و یک هزار 297 رأس دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

بیشتر بخوانید   پیام قدردانی استاندار خراسان جنوبی از همراهی یک ساله مردم و مسئولان در مسیر توسعه استان

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها