حضور زائران حج تمتع خراسان جنوبی در مراسم برائت از مشرکین

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی از حضور زائران حج تمتع استان در مراسم برائت از مشرکین خبر داد و گفت: بعد از نماز مغرب و عشاء انتقال زائران به سرزمین مشعرالحرام انجام خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین دستگردی در گفتگو با خبرنگار اعزامی به حج تمتع اظهار داشت: عملیات اجرایی کنگره بزرگ حج تمتع از بامداد دیروز با حضور کاروان‌های اهل سنت استان خراسان جنوبی به سرزمین منا شروع شده و دیروز بعد از ظهر نیز سایر زائران به سرزمین منا منتقل شدند و در حال حاضر تمام زائران استان خراسان جنوبی در سرزمین عرفات حضور دارند.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: صبح امروز نهم ذی الحجه بعد از برگزاری مراسم برائت از مشرکین و همزمان با اذان ظهر نیت وقوف در عرفات به جا آورده شد.

وی افزود: بعد از ظهر امروز نیز دعای پرفیض عرفه در همین چادرهای عرفات برگزار خواهد شد و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز انتقال زائران به سرزمین مشعرالحرام انجام خواهد شد.

تمام زائران حج تمتع کاروان‌های خراسان جنوبی در سلامتی کامل هستند

مدیر کاروان 39017 حج تمتع استان خراسان جنوبی نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تمام زائران کاروان‌‌های استان  در صحرای عرفات مستقر  بوده و در سلامت کامل هستند.

مهدی سبزه کار اظهار داشت: به دلیل محدودیت اینترنت امکان ارتباط زائران با مشکل روبرو است از این رو خانواده‌ها نگران نباشند همه زائران در سلامت کامل هستند.

انتهای پیام/ 100

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ثبت‌نام درآزمون سراسری حفظ ومفاهیم قرآن ‌۵ بهمن‌ماه پایان می یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها