وزیر بهداشت از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قدردانی کرد

دکتر نمکی در نامه ای از تلاش و زحمات دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مدیران مربوطه در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی و به سامان رساندن پروژه های عمرانی بخش بهداشت در این دانشگاه تقدیر کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، دکتر نمکی در نامه ای از تلاش و زحمات رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مدیران مربوطه در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی تشکر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این باره گفت: در سال های اخیر ۹۰ پروژه بهداشتی در قالب تفاهم نامه سه جانبه در مناطق زیر پوشش این دانشگاه، اجرا و به بهره برداری رسیده است که این امر نقش موثری در گسترش خدمات رسانی و توسعه عدالت در سلامت داشته است.

دکتر دهقانی افزود: در قالب تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت بهداشت، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، اجرای پروژه های بهداشتی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در قالب ساخت مراکز خدمات جامع سلامت، خانه ها و پایگاه های بهداشت تعریف شده است که در این راستا تاکنون ۸۳ طرح با زیر بنای ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری تکمیل ۲۳ پروژه بهداشتی باقیمانده از تفاهم نامه و خارج از تفاهم نامه با زیر بنای بیش از ۱۶ هزار متر مربع  در دستور کار قرار دارد که این طرح ها با پیشرفت ۶۸ درصد در حال اجراست.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شله و حلیم را در بیرجند بیشتر از 16 هزار تومان نخرید/واحدهای گران فروش پلمپ می‌شوند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها