بهره‌مندی 116 خانوار روستاهای محور حیدرآباد شهرستان نهبندان از گاز طبیعی

116 خانوار روستاهای محور حیدرآباد شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان از گاز طبیعی بهره مند شدند.

به گزارش “پیام خاوران با حضور استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پروژه گازرسانی به روستاهای محور حیدرآباد شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید.

 رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: توجه ویژه دولت سیزدهم و شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی به مناطق کم برخوردار همچون نهبندان، امروزه موجب توسعه حداکثری این مناطق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌مندی 116 خانوار روستا‌های محور حیدرآباد شهرستان نهبندان از نعمت گاز طبیعی تصریح کرد: برای گازرسانی به روستا‌های محور حیدرآباد 72 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا، یک‌ایستگاه تقلیل فشار و 109 علمک گاز نصب شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است امروز تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند که این انقلاب گازرسانی نشان از توجه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته است.

محمودی با اشاره به افتتاح فاز نخست پروژه بزرگ خط انتقال گاز دشتک-نهبندان تصریح کرد: تزریق گاز کمتر از یکساله فاز اول این پروژه، نشان از عزم جدی شرکت ملی گاز ایران در افزایش پایداری شبکه گاز شرق و شمال شرق کشور دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در پایان از مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد: با توجه به اینکه دغدغه شرکت گاز بهره‌مندی حداکثری مردم از نعمت گاز طبیعی است، با صرفه‌جویی و مصرف ایمن و بهینه از این نعمت خدادادی یاری‌رسان شرکت گاز در تکمیل این ماموریت باشند.

بیشتر بخوانید   بنیاد مسکن  1000 واحد روستایی در استان خراسان جنوبی می سازد

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها