شبکه کردن سوپر مارکت‌ها و خوار بار فروش‌های خراسان جنوبی

مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع معادن وکشاورزی بیرجند گفت: کسبه خرد به صورت شبکه به کارخانه‌های تولید کننده متصل می شوند تا دست دلالان و واسطه‌ها قطع شود.

به گزارش“پیام خاوران “، مهدیه ضیائیان اظهار داشت :علاوه بر ضرر وزیان کرونا به کسبه ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای غیر بومی هم باعث کساد بازار کسبه خرد و سوپر مارکت‌ها شده است.

وی بیان کرد:  امروزه شاهد رشد قارچ گونه و فراگیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایت‌های فروش اینترنتی سوپرمارکت‌ها و خوار بار فروشی‌های خرد را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

مدیر مرکز مطالعات اقتصادی اتاق بازرگانی،صنایع معادن وکشاورزی بیرجند افزود : در راستای کمک به کسبه خرد ، جلسه‌ای با عنوان طرح شبکه کردن سوپر مارکت‌ها و خوار بار فروش‌ها در اتاق بازرگانی بیرجند برگزار شد تا راه حلی برای مسئله پیش آمده پیدا شود.

وی گفت : در این جلسه مقرر شد ، کسبه خرد به صورت شبکه به کارخانه‌های تولید کننده متصل شوند تا دست دلالان و واسطه‌ها قطع شود.

 

 جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. ( کلیک کنید)

 

ضیائیان افزود: در راستای این طرح اجناس به قیمت بسیار مناسبی در اختیار سوپرمارکت‌ها قرار می‌گیرد و می‌توانند به واسطه ارائه تخفیفات، با فروشگاه‌های زنجیره‌ای غیر بومی رقابت کنند.

منبع:صداوسیما

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تلاشی فراملی برای توسعه صادرات زرشک

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها