64 میلیارد ریال اعتبار به کسب و کارهای فاوا خراسان جنوبی اختصاص یافت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت:تاکنون 64 میلیارد ریال اعتبار به کسب و کارهای فاوا استان تعلق گرفته است

به گزارش“پیام خاوران “ مصطفی بهی، با اشاره به حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت های حوزه فاوا اظهار داشت : این اداره کل با ارائه مشاوره و معرفی تسهیلات مالی در قالب تسهیلات وجوه اداره شده و حمایت های فنی اعتباری رایگان در قالب تسهیلات طرح بوم واره، از افراد، تیم های نوپا و شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات استان، برای ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات حمایت می کند.

 

وی افزود: در همین راستا تا کنون در کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده، با پرداخت تسهیلات 6 طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال موافقت شده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با معرفی طرح بوم واره به عنوان طرحی کم هزینه و ساده برای حمایت از توسعه کسب و کارها تصریح کرد: در این طرح شرکت های نوپا و نوآور از خدمات حمایتی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال بهره مند می شوند.

 

بهی عنوان کرد : این خدمات شامل خدمات میزبانی، پردازش و ذخیره ‌سازی، نرم‌افزارهای حسابداری و اداری، درگاه پرداخت اینترنتی، تبلیغاتی، حقوقی و انواع خدماتی که یک شرکت نوپا برای طی مسیر نیاز دارد، می شود.

 

وی اضافه کرد: شرکت های نوپا می توانند برای بهره مندی از این طرح به درگاه اینترنتی ایران نوآفرین به آدرس irannoafarin.ir مراجعه کنند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ضمن اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال روستایی و عشایری گفت: از محل منابع این طرح، تاکنون با اجرای 38 طرح و پرداخت بیش از 20 میلیارد ريال تسهیلات اشتغال زايي به طرح های مبتنی بر فناوری اطلاعات موافقت شده است.

بیشتر بخوانید   پرداخت تسهیلات توسعه واحد‌های فرآوری معدنی در خراسان جنوبی

 

بهی خاطرنشان کرد : همچنین تاکنون 24 طرح توسعه باجه های پست بانک روستایی با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال تصویب و به بانک عامل معرفی شده اند.

انتهای پیام / 101

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها