اعتبارات ویژه برای توسعه فضاهای آموزشی خراسان جنوبی جذب شود

استاندار خراسان جنوبی بر جذب اعتبارات ویژه برای توسعه فضاهای آموزشی در سطح استان تأکيد کرد.

به گزارش “پیام خاوران” حمید ملانوری صبح امروز در دیدار با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار داشت: برای تحقق این هدف باید از ظرفیت خیرین، بانک ها، مؤسسات مالی، شرکت ها و دستگاه های اجرایی در زمینه مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی استفاده کرد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

به گفته وی؛ اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مکلف است توزیع متوازن و عادلانه را با لحاظ اولویت ها در جانمایی پروژه ها، اختصاص اعتبارات و توسعه فضاهای آموزشی در سطح استان مدنظر قرار دهد.

جدیدترین خبرهای استان و کشور را در کانال تلگرامی پیام خاروان دنبال کنید (کلیک کنید)

ملانوری از برنامه ریزی استان برای حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه آموزشی شرق کشور گفت و تصریح کرد: در اولین فرصت و با بهتر شدن شرایط شیوع کرونا در استان، برنامه ریزی های نهایی برای این سفر انجام خواهد شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹، از اهتمام دولت در تخصیص و افزایش اعتبارات خراسان جنوبی در زمینه توسعه فضاهای آموزشی گفت.

چاوشان اظهار داشت: مجتمع شهید حاج قاسم سلیمانی(حیات طیبه)، بزرگترین پروژه آموزشی شرق کشور است که مقرر شده با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وانت بار‌ها برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها