شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب تندیس برنزی تک ستاره جایزه ملی مدیریت انرژی شد

با پایان یافتن ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی در سال 99 ، شرکت گاز خراسان جنوبی در بخش ساختمانهای غیر مسکونی اداری موفق به کسب تندیس برنزی تک ستاره شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جایزه براساس ارزیابی‌های انجام‌شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی ایران به‌عنوان متولی برگزاری جایزه ملی مدیریت انرژی کشور، با توجه به نگرش، ساختار، فرآیند و دستاوردهای حاصل از عملکرد الگوی مدیریت مصرف انرژی به شرکت گاز خراسان جنوبی اهدا شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه گفت:  موفقیت کسب شده حاصل اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در مدیریت انرژی در چارچوب استفاده از مدل‌های ساختاری مدیریت انرژی و استاندارد بین المللی ISO 50001، رعایت استاندارد ملی معیار مصرف انرژی، توجه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی  حاصل شده است.

وی افزود: با توجه به نقش حیاتی انرژی برای جوامع بشری و نقش بسیار تاثیرگذار آن در پیشرفت و توسعه پایدار هر کشور و از طرف دیگر وجود منابع محدود انرژی، شرکت گاز خراسان جنوبی توجه ویژه ای به استفاده بهینه از منابع انرژی دارد.

​هاشمی ضمن تشكر از دبير و اعضاء کمیته انرژی شرکت خاطرنشان کرد: هدف از تعریف و اعطای «جایزه ملی مدیریت انرژی»، ترویج استانداردهای سیستم مدیریت انرژی و معیارهای مصرف بهینه انرژی، توسعه فرهنگ دستیابی به اهداف سازمانی با استفاده از مفاهیم مدیریت انرژی و همچنین ایجاد انگیزه و شور و شوق جهت انجام فعالیت در این خصوص در کشور است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تلاش کاروان «نذر آب» برای برچیدن فقر از چهره روستانشینان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها