۸۱ واحد مسکونی مددجویان در خراسان جنوبی افتتاح شد

همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور ۸۱ واحد به واجدین شرایط در خراسان جنوبی تحویل شد.

به گزارش “پیام خاوران“، آیین بهره‌برداری رسمی از این واحدهای مسکونی امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار خوسف و جمعی از مسوولان در روستای نصرآباد خوسف به نمایندگی از ۸۱ واحد مسکونی استان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در این آیین که به صورت ویدیوکنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، گفت: برای ۸۱ واحد قابل بهره‌برداری در استان خراسان جنوبی ۱۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

علی عرب‌نژاد افزود: از این تعداد ۲ واحد مربوط به خانواده دو معلول، یک واحد خانواده ایتام تحت حمایت معلول و مابقی مربوط به سایر معلولان و مددجویان تحت حمایت است.

وی اظهار داشت: واحدهای مذکور دارای ۶۰ متر مربع زیربنا با کمک بلاعوض، تسهیلات بانکی و آورده عضو ساخته شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ۱۱ واحد از این تعداد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) ساخته شده که فاقد تسهیلات بانکی بوده اما از کمک‌های بلاعوض برخوردار بوده است.

امروز ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی تسهیلگری شده در ۲۹ استان کشور به افراد دارای معلولیت و مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی به طور همزمان واگذار شد. ارزش ریالی منازل واگذار شده ۴۶۰ میلیارد تومان است که ۱۰۰ میلیارد تومان آن کمک بلاعوض، ۷۵ میلیارد تومان آن تسهیلات قرض‌الحسنه و ۱۰ میلیارد تومان نیز از محل معافیت انشعاب آب و فاضلاب بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   چه غذا‌هایی را باید در زمان شیوع ویروس کرونا کنار گذاشت؟

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها