مدیران از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران از ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فرهادی با بیان این مطلب در دومین جلسه قرارگاه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، هدف از تشکیل این جلسه را تسهیل شرایط سرمایه گذاری و کمک به رفع دغدغه سرمایه گذاران عنوان کرد.

وی با تأکید بر این که در سطح سیستم اداری استان، مدیران به دنبال رفع مشکل مردم هستند،  متذکر شد:گاهی اوقات در بدنه کارشناسی دستگاه ها سختگیری هایی می شود و در روند اجرای امورات، تأخیر می اندازد که این روال باید تغییر کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبیبا اشاره به این که تمام توان و وقتی که ما هزینه می کنیم صرفاً به جهت رفاه شهروندان است، خاطرنشان کرد: تأکید ما در این جلسه بر پاسخگویی مدیران به استعلامات و مطالبات، در موعد مقرر، در کوتاه ترین زمان ممکن و در چارچوب قانون است.

فرهادی ادامه داد: با عنایت به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، عدم پاسخگویی به موقع مدیران به استعلام های ستاد توسعه خاوران، به معنای مثبت بودن پاسخ می باشد ، و در این صورت چنانچه در روند اجرای کار مشکلی ایجاد شود، شخص مدیر دستگاه باید پاسخگو باشد.

به گفته وی؛ وقت شناسی و توجه به درخواست های قرارگاه پشتیبانی و مانع زدایی های ستاد توسعه خاوران، کمترین انتظار ما از مدیران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که از این به بعد جلسات قرارگاه پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در بازه زمانی کوتاه تری برگزار می شود، گفت: هدف این است که مسایل و مشکلات موجود در مسیر سرمایه گذاران با شتاب بیشتری مرتفع شود.

بیشتر بخوانید   رقابت 39نفر کاندیدای بخش بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی در انتخابات اتاق بیرجند + اسامی

فرهادی اظهار داشت: سرمایه گذار باید بداند که ما فقط روز اول برایش فرش قرمز پهن نمی کنیم بلکه در طول مسیر هم در کنارش هستیم و  تا زمانی که بتواند محصولات، تولیدات یا خدمات خود را ارائه کند، او را تنها نمی گذاریم.

وی متذکر شد: برگزاری این جلسه و همراهی با سرمایه گذاران به جهت رصد شرایط و به حداقل رساندن مسایل و مشکلاتی است که در مسیر سرمایه گذاری اتفاق می افتد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران در هر نقطه از جغرافیای خراسان جنوبی که ورود کنند و به فعالیت بپردازند، انتفاعش برای کل استان است، لذا ما تکلیف داریم که شرایط را برای حضور آنها تسهیل نماییم.

در این جلسه که با حضور فرمانداران (به صورت ویدئوکنفرانسی) و کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد، مسایل مربوط به طرح های ایجاد و راه اندازی کارخانه تولید شیرخشک در مجتمع کشت و صنعت بیدمشک سربیشه، هاب منطقه ای شتر در سطح استان، راه اندازی واحد یکصد هزار تنی کنسانتره سنگ آهن زیرکوه، گلخانه هیدروپونیک جو و فرآوری و غنی سازی خوراک دام بیرجند، کاشی و سرامیک پرسلان خوسف، سرمایه گذاری گردشگری ، راه اندازی کارگاه بسته بندی محصولات کشاورزی و هتل کوهستان بیرجند با حضور شخص سرمایه گذار مورد بررسی قرار گرفت و به جمع بندی رسید.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها