جاده‌های خراسان جنوبی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان ایمن سازی می شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان برای ایمن سازی جاده های استان خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد فدوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتبار 15 میلیارد تومانی برای ایمن سازی جاده های استان اظهار داشت: این مبلغ برای انجام عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری، تسطیح حریم و رگلاژ شانه راه، تعمیر، تعویض و نصب تابلوهای ایمنی و ترافیکی، تعمیر و نصب گاردریل و حفاظ های بتنی، لایروبی و تنقیه پل ها، قطع راه های دسترسی غیرمجاز، ایمن سازی و رنگ آمیزی پایه تابلوهای سازه ای، آشکارسازی نقاط پرتصادف، اصلاح شیب شیروانی، تسطیح حریم راه، اصلاح نرده و قرنیز پل ها است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: ایمن سازی جاده های استان برای کاهش سوانح جاده ای در کنار فرهنگ سازی از اولویت های این اداره کل است.

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی با داشتن 15 هزار و 104 کیلومتر راه 5 ممیز 15 درصد از طول راه¬های کشور را به خود اختصاص داده است.

فدوی یادآورشد: این استان یک هزار و 958 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 690 کیلومتر راه فرعی و 11 هزار و 456 کیلومتر راه روستایی دارد که نسبت به کشور به ترتیب 4 ممیز 15 درصد، 4 و نیم درصد و 5 و نیم درصد را به خود اختصاص داده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت مستمر و شبانه روزی راهداران خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی راهداران مهمترین عامل پاسداشت جان و مال مردم در جاده های کشور است که این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید   آغاز فروش محصولات مدیران خودرو با مدل 1403

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها