شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در ارزیابی داخلی وزارت نیرو حایز رتبه عالی شد

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از کسب رتبه عالی این شرکت در ارزیابی داخلی سال 1399 وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا شوکتی راد با اعلام این خبر اظهار داشت: در این ارزیابی که توسط وزارت نیرو و با همکاری شرکت توانیر برگزار شده شرکت توزیع نیروی برق استان با کسب ۹۰۹ امتیاز از ۱۰۰۰ درجه عالی را در بین ۳۹ شرکت توزیع سراسر کشور کسب کرد.

وی دستیابی به این موفقیت را مرهون تلاش های شبانه روزی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری هرچه بیشتر در ارائه خدمات توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان دانست و افزود: توجه ویژه به نیروی انسانی، تقویت روحیه خلاقیت و نو آوری پرسنل و تهیه و تدوین استراتژی در تمامی فعالیت های عمده سازمان از جمله عوامل موفقیت این شرکت بوده است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی در ادامه به کسب دو رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی امسال اشاره کرد و ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در مجموع امتیازات شاخص های عمومی و اختصاصی در بین ۵۱ دستگاه و همچنین در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۰ مقام اول را کسب کرده است.

شوکتی راد ضمن تشکر از مدیریت محترم عامل که نگاه ویژه ای به ارزیابی های داخلی و خارج از شرکت داشته اند و تمامی پرسنل که مستندات و گزارش های خود را به موقع و کامل ارسال نمودند، به لزوم برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی برای ارزیابی های سال های آتی تاکید و ابراز امیدواری نمود که در آینده نیز شاهد موفقیت های بهتر و بالاتر باشیم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بهسازی و ایمن سازی محور قهستان به زهان و زیرکوه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها