عامل نقض حریم خصوصی در اینستاگرام شناسایی شد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و فحاشی علیه شخصی در اینستاگرام کرده بود، خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران”، سرهنگ علی محمدپور در تشریح این خبر اظهار داشت: خانم جوانی به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خراسان جنوبی مراجعه و مدعی بود فردی در فضای مجازی اقدام به فحاشی و همچنین تصاویر خصوصی و شماره تلفن همراهش را منتشر کرده است که رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خراسان جنوبی پس از تحقیقات و بررسی در اظهارات شاکی با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار کردند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: متهم پس از حضور در پلیس فتا، ابتدا منکر اعمال مجرمانه خود شد ولی با رو به رو شدن مستندات و ادله جمع‌آوری شده به جرم خود اعتراف کرده و در اظهارات خود عنوان داشت این کار را صرفا از روی حس کنجکاوی انجام داده که متهم به همراه پرونده پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

محمدپور خاطر نشان کرد: کاربران دقت داشته باشند از عکس‌های خصوصی خود در پروفایل شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنند و اطلاعات هویتی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند زیرا امکان سوء استفاده، توسط افراد فرصت طلب وجود دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اتصال 85 روستای خراسان جنوبی از ابتدای امسال  به شبکه گاز طبیعی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها