۱۲۳میلیاردتومان اعتبارات توازن ملی در بخش راه خراسان‌جنوبی اختصاص می یابد

استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور برای ابلاغ ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبارات توازن ملی در بخش راه مساعدت های لازم را انجام دهد.

به گزارش ” پیام خاوران “جواد قناعت در جمع خبرنگاران به نشست خود با مدیر امور پایش منابع سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد وگفت:اعتبارات ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور به حوزه راه و شهرسازی استان تزریق می شود.

وی به نتایج گفت و گوهای انجام شده پیرامون مسایل و مشکلات مترتب بر راه های استان اشاره کرد وافزود: تسریع در روند پرداخت این اعتبار ۱۲۳ میلیارد تومانی نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به موضوع ارتقاء ایمنی راه های استان با توجه به قرارگیری خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی کشور گفت: در این جلسه  مقرر شد ۱۰۲ میلیارد تومان مانده تخصیص های پيوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ در بخش راه استان تأمین و اختصاص یابد.

قناعت بیان کرد: تسریع در پرداخت ۳۰ میلیارد تومان اعتبار بابت شتاب بخشیدن به روند اجرای پروژه های باز آفرینی استان نیز از دیگر مصوبات این دیدار بود.

وی به نتیجه این مذاکرات و رایزنی ها هم اشاره کرد وگفت: سازمان برنامه و بودجه کشور، در راستای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، اعتبارات ویژه ای نیز به پروژه های در دست اقدام راه آهن های استان تخصیص می دهد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در دیدار رئیس گروه راه و ترابری سازمان برنامه بودجه کشور، وضعیت راه های استان  تشریح شد و برای چینش مقدمات لازم برای درج پروژه های جديد راه استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ پیگیری لازم صورت گرفت.

در این جلسه بر ضرورت افزایش حجم اعتبارات بخش راه استان تأکید شد وافزایش تخصیص ردیف‌های اعتباری بخش راه استان از مصوبات این جلسه بود.

بیشتر بخوانید   جامعه عشایری خراسان جنوبی در تولید و تأمین امنیت نقش بسزایی دارند

قناعت ضمن تأکید بر لزوم ارتقاء وضعیت برخی از محورهای مواصلاتی، نظر مساعد سازمان برنامه و بودجه را مبنی بر طرح برخی پروژه ها در کمیسیون ماده ۲۳  درخواست کرد.

صدور نظر مساعد دفتر بخشی راه و ترابری در کمیسیون ماده ۲۳ برای درج پروژه های جديد راه استان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از مهمترین نتایج این دیدار بود.

استاندار خراسان جنوبی  به دیدار خود با دبیر کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور اشاره کرد وگفت: این دیدار به منظور ارائه درخواست استان مبنی بر طرح پروژه های راه در کمیسیون ماده ۲۳ صورت گرفت.

در این جلسه مقرر شد؛ پروژه های ملی استان که نیازمند اخذ مجوز كميسيون ماده ۲۳ می باشند در  اولویت برنامه های سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گیرند.

قناعت بیان کرد: طرح پروژه ها در اولین جلسه کمیسیون ماده ۲۳ و تصویب آنها با نظر مساعد اعضا  از دیگر نتایج این دیدار بود.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی و داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان، دیدار  قناعت با برمکی دبیر  کمیسیون ماده ۲۳ و  رئیس گروه اقتصاد مقاومتی سازمان برنامه و بودجه کشور را همراهی کردند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها