بیمارستان تخصصی نیروی زمینی سپاه در شهرستان مرزی زیرکوه استقرار یافت

با حضور سردار مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی ثامن الائمه (ع) برای خدمت رسانی به ساکنان محروم شهرستان زیرکوه مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران ” از شهرستان زیرکوه ، بیمارستان ویژه وتخصصی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به ساکنان مناطق محروم شهرستان زیرکوه بیمارستان ویژه وتخصصی نیروی زمینی سپاه در  این شهرستان مستقر شد.

این بیمارستان که روزانه به صورت تخصصی و رایگان پذیرای مردم شهر حاجی آباد و ۳۰ روستا و نقطه محروم شهرستان زیرکوه است .

بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی ثامن الائمه (ع)  دارای شامل چندین بخش تخصصی از جمله قلب و عروق، زنان و زایمان، جراحی، ارتوپدی، چشم، اطفال و همچنین دندانپزشکی است.

پزشک عمومی، داخلی، آزمایشگاه، اپتومتریک (بینایی سنجی) و تجویز عینک، اتاق عمل، اورژانس، رادیولوژی، سونوگرافی و سی تی اسکن از دیگر بخش‌ها و خدماتی است که در این بیمارستان سیار به بیماران خدمات ارائه می دهد.

این بیمارستان با بهره گیری از نیرو‌های متخصص، کار خود را با پذیرش روزانه ۱۲۰۰ مراجعه‌کننده و بیمار در روز آغاز کرده است وعلاوه بر خدمت رسانی به ساکنان روستای شاهرخت، با هماهنگی انجام شده با شبکه بهداشت شهرستان، ساکنان متقاضی دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و روستا‌های حاجی آباد زیرکوه نیز با معرفی و فرم ارجاع از پزشک خانواده با سرویس رایگان به بیمارستان صحرایی سپاه انتقال داده شده و تحت پوشش خدمات عمومی و تخصصی قرار می‌گیرند.

تمام خدمات عمومی و تخصصی و آزمایشگاهی و از جمله دارو برای همه مراجعه کنندگان و از جمله ساکنان محروم بیش از ۳۰ روستای زیرکوه که به بیمارستان ویژه وتخصصی صحرایی ثامن الائمه (ع) مراجعه دارند، کاملا رایگان است.

بیشتر بخوانید   شرایط لازم برای سفری آرام و بدون حادثه در جاده های خراسان جنوبی ایجاد شود

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها