151 پروژه گازرسانی دهه فجر در شهرستان بیرجند اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از اجرای 151 پروژه گازرسانی به شهرستان بیرجند همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی با اعلام این خبر در جع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه گازرسانی به 36 روستای شهرستان بیرجند در قالب اجرای 65 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 201 علمک اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی هزینه اجرایی این پروژه را 18 میلیارد تومان برشمرد و افزود: با انجام این پروژه 255 خانوار روستایی شهرستان بیرجند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی از افتتاح پروژه گازرسانی به 24 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 14 کیلومتر شبکه توزیع ، 3 ایستگاه اندازه گیری و 21 انشعاب گاز اجرا شده است.

هاشمی تصریح کرد: 5 میلیارد تومان هزینه مورد نیاز این پروژه از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: 43 پروژه طرح مسکن محرومین با هزینه اجرایی 2 میلیارد تومان و گازرسانی به پروژه طرح اقدام مسکن ملی با هزینه اجرایی یک میلیارد تومان نیز افتتاح شد.

وی از آغاز عملیات گازرسانی به 38 روستا در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه در قالب اجرای 72 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 346 علمک با اعتبار 41 میلیارد تومان اجرا می‌شود.

هاشمی از آغاز عملیات گازرسانی به 9 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان بیرجند با اعتبار مورد نیاز 7 میلیارد تومان خبر داد و یادآور شد: با انجام این پروژه ها 92 درصد صنایع استان به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

بهره‌مندی 40 روستای شهرستان سربیشه از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی  141 پروژه گازرسانی در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: پروژه گازرسانی به 40 روستای شهرستان سربیشه در قالب اجرای 50 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 215 علمک اجرا شده است.

بیشتر بخوانید   خرده‌فروشی در بازارچه‌های مرزی خراسان جنوبی عملیاتی شد

هاشمی، هزینه اجرایی این پروژه را 19 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با انجام این پروژه 268 خانوار روستایی شهرستان سربیشه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی از افتتاح پروژه گازرسانی به 16 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان سربیشه با هزینه 4 میلیارد تومان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 13 کیلومتر شبکه توزیع ، یک ایستگاه اندازه گیری و 15 انشعاب گاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به افتتاح گازرسانی به 61 پروژه مسکن محرومین و پروژه طرح اقدام مسکن ملی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این پروژه 426 خانوار با هزینه اجرایی 5 میلیارد تومان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

هاشمی از آغاز عملیات گازرسانی به 10 روستا در شهرستان سربیشه با اعتبار مورد نیاز 17 میلیارد تومان و 4 واحد صنعتی با پیش بینی سه میلیارد تومان خبر داد.

وی همچنین از آغاز عملیات گازرسانی به 5 پاسگاه مرزی، 3 برجک مرزی و یک بازارچه مرزی با اعتبار مورد نیاز 42 میلیارد تومان خبر داد و گفت: تمامی هزینه‌های گازرسانی در استان خراسان جنوبی از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می‌شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها