10 روستای شهرستان درمیان گازرسانی شد

مدیرعامل  شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر به 10 روستای شهرستان درمیان گازرسانی شد و عملیات گازرسانی به 4 روستای باقیمانده نیز آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران“، طی مراسمی با حضور معاون سیاسی استانداری خراسان جنوبی، مدیرعامل  شرکت گاز استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی 82 پروژه گازرسانی با هزینه اجرایی و یا اعتبار مورد نیاز 37 میلیارد تومان در شهرستان درمیان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

سید محمود هاشمی در این مراسم گفت: پروژه گازرسانی به 10 روستای شهرستان درمیان در قالب اجرای 15 کیلومتر شبکه توزیع ، نصب 56 علمک با هزینه 5 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که با اجرای آن 71 خانوار روستایی شهرستان درمیان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به 17 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه با اجرای 15 کیلومتر شبکه توزیع ، نصب یک ایستگاه اندازی گیری و 16 علمک گاز با هزینه 5 میلیارد تومان انجام شده است.

وی از افتتاح پروژه گازرسانی به 24 پروژه مسکن محرومین و 2 پروژه مسکن ملی با هزینه 2 میلیارد تومان خبر داد و افزود: با بهره برداری از پروژه های فوق مجموعا 150 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

هاشمی در ادامه از آغاز عملیات گازرسانی به 4 روستای باقی مانده شهرستان درمیان با اعتبار مورد نیاز 6 میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه در قالب 10 کیلومتر شبکه توزیع و نصب 58 علمک گاز اجرا
می شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت نقش مرزها در تامین امنیت استان و کشور افزود: عملیات گازرسانی به 8 پاسگاه مرزی و 13 برجک مرزی شهرستان درمیان با هزینه 16 میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید   اسحاقی: وضعیت سوخت‌گیری در خراسان جنوبی بررسی شود

وی از آغاز عملیات گازرسانی به 4 واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار مورد نیاز 2 میلیارد تومان خبر داد.

شرکت گاز استان خراسان جنوبی رتبه اول کشوری در زمینه توسعه دولت الکترونیک را کسب کرد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی همچنین از کسب 3 رتبه برتر و 4 رتبه خوب در ارزیابی عملکرد شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

هاشمی در تشریح این خبر گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد انجام شده توسط مدیریت مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز خراسان جنوبی با کسب رتبه عالی و بالاترین امتیاز، به عنوان برترین شرکت گاز استانی در محور توسعه دولت الکترونیک انتخاب شد.

وی با اشاره به ارزیابی انجام شده در محور توسعه دولت الکترونیک افزود: شرکت گاز خراسان جنوبی در تمامی سر فصل های این حوزه موفق به کسب بالاترین امتیاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: ارزیابی محور توسعه دولت الکترونیک در زمینه های الکترونیکی کردن سرویس های ارائه شده به تامین کنندگان، مشتریان، فرآیندهای سازمان و سرویس های بین سازمانی، استاندارد سازی تارنمای سازمان، تضمین کیفیت نرم افزاری و توسعه شبکه و ارتباطات انجام شده است.

وی با اشاره به رتبه های کسب شده در سایر ارزیابی ها نیز گفت: شرکت گاز خراسان جنوبی در محورهای شفافیت و مدیریت مالی، ایمنی بهداشت و محیط زیست نیز موفق به کسب رتبه عالی در بین شرکت های گاز استانی شده است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها