حضور 2500 نفر جهادگر خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به محرومان در نوروز 1401

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در نوروز 1401 بالغ بر 480 نفر جهادگر غیر بومی و دو هزار و 500 جهادگر بومی در 5 شهرستان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، سرهنگ مهدی هنری صبح امروز در حاشیه بازدید از گروه جهادی روستای چاهداشی شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال شاهد راه‌اندازی گروه‌های جهادی در تمام نیروهای مسلح بودیم که در قالب قرارگاه‌های جهادی در نقاط مختلف استان فعالیت متمرکز را با هماهنگی مجموعه بسیج سازندگی در سطح استان انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: در اردوی جهادی روستای چاهداشی حدود 200 نفر جهادگران از ارتش جمهوری اسلامی، یگان ویژه ناجا، مجموعه نیروی انتظامی، بسیج جامعه پزشکی استان و همچنین سایر عزیزان بخش درمانی بیمارستان‌های مرکز استان و شهرستان نهبندان به همراه گروه‌های فنی و مهارتی به مردم منطقه به مدت دو روز خدمات ارائه کردند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: در این اردوی دو روزه تعداد چهار هزار نفر از مردم  منطقه از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در آستانه ایام پایانی سال و نوروز 1401 با هماهنگی انجام شده برای حضور گروه‌های جهادی میهمان و بومی در استان از تاریخ 25 اسفند ماه شاهد حضور قطعی بیش از 9 گروه جهادی در سطح استان از دانشگاه‌های تهران خواهیم بود.

هنری بیان کرد: بالغ بر 480 نفر از جهادگران غیر بومی با عرصه‌های فعالیت مشخص، امید است در پنج شهرستان استان در کنار بیش از 2500 نفر از جهادگران بومی استان در این ایام تا چهاردهم فروردین سال 1401 در نقاط مختلف استان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی بیان کرد: در ایام نوروز از طریق سازمان بسیج سازندگی کشور پنج قرارگاه ملی جهادی مشخص شده که در استان‌های محروم حضور خواهند داشت، یکی از این قرارگاه‌ها در استان خراسان جنوبی و در شهرستان زیرکوه حضور پیدا خواهد کرد و هماهنگی حضور گروه‌های جهادی دیگر و حمایت‌های مالی را هم از منابع ملی و استانی را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید   ابهامات آغاز معاملات شرکتهای سهام عدالت استانی/ تعداد سهام تخصیص داده‌شده به هر نفر مشخص شد

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: یکی از طرح‌های این قرارگاه کاشت 40 هزار اصله درخت مثمر خواهد بود که در شهرستان زیرکوه در نقاط مختلف روستایی با کمک این گروه جهادی انجام خواهد شد و پروژه‌های عمرانی متعددی که زمینه اجرای آن فراهم شده با حضور این عزیزان کار اجرایی آن پیگیری خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها