کارها و اعمال کثیف اروپا و آمریکا باید به دنیا نشان داده شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید کارهای کثیف اروپا و آمریکا را به دنیا نشان دهیم گفت: هیچ ویروسی خطرناکتر از استکبار نیست که به جان بشریت افتاده است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در جمع هنرمندان اظهار داشت: هیچ ویروسی خطرناکتر از استکبار نیست که به جان بشریت افتاده است.

وی با بیان اینکه باید خواص مسائل را تبیین کنند چرا که از همه افراد نمی‌شود توقع داشت که موضوعات را تخصصی بفهمند گفت: پاسداری از انقلاب و دین خدا بالاترین افتخار است که باید همه جانبه باشد چرا که تهاجم دشمن همه جانبه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید شناسنامه کثیف اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را به دنیا نشان دهیم افزود: ننگ است که با این همه ظلم استکبار جهانی، هنوز برخی به جای خوابیدن به سمت قبله به سمت انگلیس و آمریکا می‌خوابند.

عبادی با بیان اینکه هیچ افتخاری بالاتر از پاسداری از امانت الهی نیست و هیچ امانتی بالاتر از دین خدا نیست گفت: آنچه که به عنون انقلاب و اسلام است کهنه شدنی نیست البته ممکن است از ولنگاری برخی برای مردم ملال ایجاد شود اما آن ربطی به انقلاب و اسلام و وجدان ندارد.

امام جمعه بیرجند به کشتار مردم شیعه در پاکستان اشاره و عنوان کرد: سعودی‌های وهابی که فرزند دشمن هستند و داعش را در منطقه راه می‌اندازند باید اهل هنر برنامه‌هایی ترسیم کنند و منطق صالحب الغدیر و منطق داعش را نمایش دهند تا مردم آگاه شوند.

عبادی بیان کرد: در طور تاریخ اینگونه بوده که اهل باطل شیطنت می‌کنند و حتی در کفر هم نفاق دارند و صحنه را جابه جا می کند که عوام و خواص گول می‌خورند؛ این مسئله باید تبیین شود که حقایق روشن و ارزش‌های والا، کرامات و کمالات همه متعلق به شما و تاریخ غنی اسلام است اما دشمن اینها را به اسم خود تمام می‌کند و ما بی تفاوت از دور نگاه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید   لوح زرین اجلاس مدیران ارزش‌آفرین در دستان بیمه کوثر

وی با تاکید بر اینکه باید آمار خباثت و جنایت مستند دشمن را به مردم نشان دهیم گفت: در هر گوشه‌ای از تاریخ و جهان می‌توان انواع و اقسام ظلم و جنایات استکبار و امریکا را دید که بر بشر تحمیل کردند و به بیش از 50 کشور تجاوز نظامی داشتند اما مسلمانان در مقابل ظلم به یمنی‌ها سکوت دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها