برنامه‌ریزی برای پوشش بیش از۹۰درصدی روستاهای استان در سال ۱۴۰۱

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی برای پوشش اینترنت پرسرعت بیش از ۹۰ درصدی روستاهای استان در سال ۱۴۰۱ در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

به گزارش “پیام خاوران“، مصطفی بهی در جمع خبرنگاران، به سفر مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح USO، به استان خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار داشت: این سفر برای بررسی وضعیت ارتباطات روستایی استان و مسائل توسعه ارتباطات روستایی انجام و توسعه ارتباطات روستایی خراسان جنوبی در دستور کار مجری طرح USO قرار گرفت.

وی به نشست کارشناسی بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌های ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: وضعیت توسعه اینترنت پرسرعت و شبکه فیبر نوری روستایی بررسی و برنامه‌ریزی لازم برای اتصال روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی افزود: در سفر مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح USO از روستاهای حاشیه شهر بیرجند بازدید و صمیمات خوبی برای توسعه اینترنت پرسرعت همراه در این روستاها گرفته شد.

بهی بیان کرد: مقرر شد تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان حوزه USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اپراتورهای همراه برای بررسی دقیق تر فروردین ماه سال آینده به استان اعزام شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی اظهار داشت: در این نشست برنامه‌ریزی ویژه برای توسعه ارتباطات روستایی استان در دستور کار مجری طرح USO قرار گرفت تا در سال آینده شاهد پوشش بیش از 90 درصدی اینترنت پرسرعت در روستاهای استان باشیم.

وی گفت: دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حضور در شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت متبوع در استان، بازدید از روستاهای حاشیه شهر بیرجند، بازدید از مخابرات منطقه و بازدید از پروژه FTTH شرکت مخابرات در شهرک امام علی (ع) بیرجند از مهم‌ترین برنامه‌های سفر روحی مشاور وزیر و مجری طرح USO به استان خراسان جنوبی بود.

بیشتر بخوانید   دستگاه قضا به دنبال توسعه عدالت در جامعه است

منبع: تسنیم

انتهای پیام/100

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها