دشمن جرات ندارد کوچکترین تعرضی به کشور ما داشته باشد/ جهاد تبیین فریضه‌ای فوری و قطعی

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن جرات ندارد کوچکترین تعرضی را به کشور ما داشته باشد گفت: جهاد تبیین فریضه‌ای فوری و قطعی است.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدرضا طالبی در آیین تجلیل از فعالان قرآنی مجتمع فرهنگی تربیتی شهید آوینی اظهار داشت: شما باید به خود افتخار کنید که در راه قرآن گام برمی‌دارید و بر این توفیق باید شاکر خداوند باشید.

وی خطاب فعالان قرآنی گفت: شما باید به این نکته توجه کنید که مقام معظم رهبری در سال گذشته جهاد تبیین را مطرح کردند و برآن تاکید داشتند. جهاد تبیین فریضه‌ای فوری و قطعی است و ما در زمانی قرار داریم که مشکلات اقتصادی دامنگیر است و دشمن لحظه به لحظه از این نارسایی‌ها سوء استفاده می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن  با امپراتوری رسانه‌ای که  تشکیل داده از همان ابتدای انقلاب همه تلاشش بر این بود تا به خیال خودش برعلیه ما نقشه شوم بکشد ادامه داد: دشمن در همه این سالها جنگ‌های مختلفی را بر ما وارد کرد اما با درایت هوشیاری و بصیرت رهبری و همراهی مردم نقشه‌های شومش نقش برآب شد اما در این فضای شبهه انگیز وظیفه و تکلیف ما و جامعه اسلامی قرآنی تبیین است.

طالبی بیان کرد: باید از هر موقعیت و فرصتی استفاده کنیم  و موضوعات اساسی انقلاب و نظام را تبیین کنیم تا امیدواری ایجاد شود. در این صورت است که دشمن به اهداف خود نمی‌رسد.

وی گفت: از اول انقلاب تاکنون با وجود همه مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کردند اما نظام برکات و توفیقات بزرگی داشته و به درستی امام خمینی فرمود “ما باید انقلاب خود را صادر کنیم” اگر آن روزها برخی ها این صحبت امام را باور نکردند اما امروزه به وضوح قابل مشاهده است که ما انقلاب خود را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید   دیدار استاندار خراسان جنوبی با خانواده شهدا و جانبازان

وی با تاکید براینکه در برخی از  کشورهای عربی هم نشانه‌های انزوا قابل مشاده است گفت: یمن، سوریه، عراق از چه کسی الگوبرداری کردند؟ آری الگوی آنها ایران بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به فضل و بخشش خداوند توفیقات بزرگی در کشور و در سطح منطقه داشتیم  و داریم گفت: امروز در موضوع نظامی و دفاعی به جایی رسیدیم که هیچکس جرات ندارد کوچکترین تعرض  به کشور ما داشته باشد.

طالبی گفت: عین الاسد را ما زدیم و کشتی‌های آمریکا را ما می‌زنیم، داعش را ما زدیم که اینها همه از  توفیقات نظام است و  نباید دست کم گرفته شود و جهاد تبیین همین است.

وی عنوان کرد: باید یاس و ناامیدی که دشمن به دنبال ان است را نقش برآب کنیم و آزادگی و آزادی که ما داریم و عزمی که در کشور رقم زدیم همه و همه توفیقات نظام جمهوری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: فضای ایرانی و اسلامی که داریم  پیشرفت‌های علمی مختلفی داشتیم و داریم که  به فصل خدا با نظر و عنایت رهبری مشکلات اقتصادی هم برطرف می‌شود. هرچند از قبل بی تدبیری‌ها و نفوذهایی بوده اما با کمک مردم و  مسئولان مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/104

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها