موسسه خیریه بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند افتتاح شد

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جمعی از خیرین، موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) افتتاح شد.

به گزارش “پیام خاوران“، رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با اشاره به اجرای بهینه ابلاغیه مقام عالی وزارت بهداشت، تداوم اجرای بخشنامه موسسات خیریه بیمارستانی در بیمارستان های دولتی تابعه دانشگاه های علوم پزشکی را لازم و ضروری دانست و گفت: در راستای این دستورالعمل و بخشنامه، بیمارستان ولیعصر(عج) تصمیم گرفت این مهم را به سرانجام برساند و چندین ماه است که هیئت مدیره شکل گرفته و ثبت موسسه به انجام رسیده و سایر فرآیندها در حال انجام است.

علیرضا محمودی راد با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح رسمی این موسسه در آستانه دهه ولایت هستیم افزود: امیدواریم با راه اندازی این موسسه خیریه بتوانیم نظم و برنامه ریزی مشخص و هدفمندی در جمع آوری کمک هایی که به این مجموعه درمانی می شود را داشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه اساتید، پزشکان و پرسنل بیمارستان برای کمک به بیماران و همچنین اختصاص بخشی از حقوق همکاران این مجموعه در این راه تصریح کرد: موسسه خیریه حضرت ولیعصر(عج) نام پیشنهادی است که در محدوده جغرافیایی استان خراسان جنوبی با هدف سازماندهی مشارکت های مردمی در توسعه سلامت و حمایت از بیماران نیازمند در راستای کمک به هزینه های درمان، دارو و تجهیزات پزشکی، فعالیت خواهد داشت.

محمودی راد از کمک ۶ میلیارد ریالی خیرین به این بیمارستان در ایام بحران کرونا خبر داد و افزود: باعث افتخار است که به عنوان یک مسلمان انقلابی و ایرانی روز به روز شاهد مشارکت بیشتر خیرین در انجام کارهای خداپسندانه هستیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با اشاره به اجر و پاداش بی شمار کادر درمانی در نجات جان افراد و کمک به انسان ها گفت: خدمت به بیماران اگر با نیت خالص همراه باشد، قطعا سعادت دنیا و آخرت آنان را تامین می کند.

بیشتر بخوانید   شهرداری‌ های خراسان جنوبی بستر درآمدی ایجاد کنند

حجت الاسلام سید حسین عبادی تاکید کرد: مراقبت پزشکی و کمک به تامین هزینه های درمانی بیماران از بالاترین خدمات به مردم است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان نیز با قدردانی از حمایت های مردم خیر استان در کمک به بیمارستان ولیعصر(عج) در بحران کرونا گفت: خیر بودن همیشه تمکن مالی نیست و ممکن است یک فرد با روابط عمومی بالا بتواند در جذب خیرین مثمرثمر تر باشد.

محمدحسین جامی با تاکید بر اینکه شما عزیزان می توانید سفیران این موسسه در جذب کمک های خیرین باشید افزود: بدهکاری بیمارانی که هزینه درمانی بالایی داشته و وضع مالی مناسبی ندارند، یکی از دغدغه های مهم مسئولین بیمارستان است.

مدیرعالی صنایع کاشی و سرامیک فرزاد بیرجند نیز با بیان اینکه سلامتی بالاترین نعمت خداوند است گفت:دعاگوی همه پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل بهداشتی درمانی که در ایام کرونا با ایثار و فداکاری به بیماران خدمت کردند هستیم.

فلاحی با اظهار اینکه کمک به مردم وظیفه انسانی ما است افزود: باید در مسیر آبادانی ایران اسلامی در تمامی زمینه ها با همگرایی، همدلی، همفکری و نقد پذیری، فاصله ها را کم کنیم تا شاهد سربلندی کشور باشیم.

وی تصریح کرد: با جان و دل و در حد توان برای کمک به بیماران نیازمند آمادگی دارم تا این افراد دغدغه پرداخت هزینه های درمانی را نداشته باشند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها