نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی به خراسان جنوبی سفر کرد + برنامه‌ها

سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی صبح امروز به منظور حضور در یادواره شهدای استانداری خراسان جنوبی و دیدار با مسئولان استان وارد فرودگاه بیرجند شد.

به گزارش “پیام خاوران“، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شورای عالی امنیت ملی صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

در بدو ورود جلیلی به استان ادای احترام به مقام شامخ شهدا در محل گلزار شهدای شهر بیرجند انجام شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، دیدار با استاندار، دیدار با اساتید دانشگاه‌های مرکز استان، دیدار با دانشجویان و حضور در یادواره شهدای استانداری از جمله برنامه‌های سفر یک روزه جلیلی به استان خراسان جنوبی است.

نخستین یادواره شهدای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان، ساعت 18 امروز دوشنبه 23 آبان ماه در محل حسینیه جماران برگزار می‌شود که سخنران این مراسم سعید جلیلی  نماینده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در شورای عالی امنیت ملی است.

  یادواره 53 شهید منتسب به استانداری خراسان جنوبی عصر امروز برگزار می‌شود 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج استانداری خراسان جنوبی در این باره گفت: یادواره 53 شهید منتسب به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه خراسان جنوبی، امروز با حضور نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در شورای عالی امنیت ملی کشور برگزار می‌شود.

حسینی اظهار داشت: یادواره شهدای متسب به کارکنان استانداری با دستور دکتر قناعت، با همراهی معاونین ایشان و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این یادواره ساعت 18 امشب(دوشنبه 23 آبان) در حسینیه جماران برگزار می‌شود، تصریح کرد: از دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در شورای عالی امنیت ملی کشور برای سخنرانی در این یادواره دعوت شده است.

بیشتر بخوانید   پرداخت 363 فقره تسهیلات ساخت مسکن روستایی در خراسان جنوبی

 50 یادواره شهدا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان برگزار می‌شود
 

مسئول پایگاه مقاومت بسیج استانداری گفت: از جوانان عزیز که به دنبال تبیین مسائل روز جامعه هستند نیز دعوت می‌شود که از فرصت حضور این مهمان ارجمند کشوری استفاده  کنند.

وی به تأکید شخص استاندار مبنی بر تشکیل قرارگاه ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: این یادواره در حقیقت آغاز به کار قرارگاه ایثار و شهادت است.

به گفته وی؛ تا هفته دفاع مقدس سال آینده برنامه‌های دیگری هم در قالب این قرارگاه تعریف شده که به مرور اجرا خواهد شد.

حسینی ادامه داد: بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سال آینده 50 یادواره شهدا در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان برگزار می‌شود و از دل آن سبک و شیوه زندگی شهدا احصا خواهد شد تا جهت بهره برداری و آشنایی با سیره شهدا در اختیار عموم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا نیاز به برگزاری یادواره ندارند، اما ما نیازمند آشنایی با سیره و روش شهدا هستیم، عنوان کرد: کارهای پژوهشی هم در این قرارگاه انجام می‌شود و در هفته دفاع مقدس سال آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها