با حضور استاندارخراسان‌جنوبی: مجوز راه اندازی نخستین شهرک صنعتی غیردولتی خراسان جنوبی به صنایع کاشی فرزاد اعطا شد+سند

استاندار خراسان‌جنوبی، مجوز راه اندازی نخستین شهرک صنعتی غیردولتی در استان را به مهندس علی اکبر فلاحی مدیرعامل گروه کارخانجات کاشی وسرامیک فرزاد اعطا کرد.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت در ادامه برنامه بازدید از واحد تولیدی کاشی و سرامیک فرزاد، مجوز تأسیس اولین شهرک صنعتی غیردولتی را به مهندس علی اکبر فلاحی مدیرعامل گروه کارخانجات کاشی وسرامیک فرزاد اعطا کرد

وی در آیین اعطای این مجوز، اظهار امیدواری کرد؛ با صدور این پروانه تأسیس ویژه شهرک صنعتی غیردولتی زمینه توسعه شهرستان رقم بخورد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این مجوز با پیگیری‌های وزارت صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی استان و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری از مرکز صادر شده، بیان کرد: صدور این مجوز فضا را برای کارها و فعالیت‌های بیشتر شرکت کاشی و سرامیک فرزاد باز خواهد کرد.

قناعت با بیان اینکه صدور این مجوز، امتیازاتی برای شرکت به همراه خواهد داشت، بیان کرد: در کنار صدور این مجوز باید برخی حمایت‌ها صورت گیرد تا شاهد پیشرفت و رونق تولید در این واحد تولیدی باشیم تا زمینه اشتغال بیشتر جوانان این منطقه فراهم شود.

وی با تأکید بر این که عزم و اراده جدی در مدیر کارخانه کاشی فرزاد وجود دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم ما هم حمایت‌های لازم را برای توسعه و رونق تولید در استان داشته باشیم.

به موجب این مجوز، به شرکت کاشی فرزاد اجازه داده شد نسبت به تأسیس شهرک یا ناحیه صنعتی غیر دولتی در شهرستان بیرجند اقدام نماید.

این شهرک صنعتی به مساحت ۷۳ هزار و ۱۹۰ مترمربع در کلیومتر ۱۲ جاده بیرجند – خوسف موسوم به دشت چهکند ایجاد می شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    طرح سلولزی صنایع کاشی فرزاد تا 5ماه آینده آماده بهره برداری است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها