قدردانی منتخب پنجمین دوره انتخابات اتاق بیرجند از مشارکت ارزشمند فعالان اقتصادی

منتخب انتخابات اتاق بیرجند گفت: بار دیگر شکوه حضور ارزشمند فعالان اقتصادی برای خلق حماسه ای ماندگار در انتخابات پنجمین دوره هیات نمایندگان اتاق رقم خورد و برگ زرین دیگری از پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و احترام به مسئولیت اجتماعی را به ثبت رساند.

 

به گزارش ” پیام خاوران “ متن پیام تبر یک  وقدردانی سید علی خیریه به این شرح است.

اعضای محترم اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن وکشاورزی بیرجند

با سلام وتحیات
بار دیگر شکوه حضور و قدوم ارزشمند تان برای خلق حماسه ای ماندگار در انتخابات پنجمین دوره هیات نمایندگان اتاق بیرجند رقم خورد و برگ زرین دیگری از پایبندی به اخلاق حرفه‌ای و احترام به مسئولیت اجتماعی را به ثبت رساند.

انتخابات20 اسفند ماه با حضور موثر شما بزرگواران و در جوی رقابتی و صمیمانه برگزار شد و صاحبان کسب و کار نشان دادند، می‌توانند تا چه اندازه مترقی و فعال در عرصه اجتماعی و اقتصادی حضور داشته باشند.

قطعا هدف همه ما کمک به فرآیند توسعه کشور، تقویت جایگاه بخش خصوصی و بهبود محیط کسب و کار در اقتصاد ایران است. برهمین اساس باید در کنار یکدیگر، با اتحاد و وحدت و با نگاهی متعالی همچنان استوار و پرتوان زمینه ها را برای حرکت در این مسیر مهیا سازیم.

با کمال احترام وادب ، مراتب قدردانی وسپاسگزاری خویش را از همه عزیزانی که بنده حقیر را لایق رای ارزشمند خود دانسته اند اعلام داشته وتوفیق وسربلندی تان را از درگاه قادر سبحان آرزو دارم

شایسته است از عوامل اجرایی واعضای هیات نظارت که با تدبیر شایسته، برنامه ریزی منسجم و بستر سازی مناسب زمینه این رویداد ارزنده را فراهم نمودند قدردانی نمایم.

امیدوارم، نتیجه توجه به خردجمعی در نهایت افقی روشن و امید بخش را پیش روی فردای اقتصاد این سرزمین قرار دهد.

ارادتمند شما: سید علی خیریه

بیشتر بخوانید   اعلام اسامی منتخبان نهایی۲۱ اتاق بازرگانی درکشور/انتخابات اتاق بیرجندتاییدشد

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها