نقش مهم ثبت دانش و درس آموزی از شرایط بحرانی در مدیریت ریسک

با حضور نمایندگان شرکت ملی گاز ایران و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی جلسه ثبت دانش و درس آموخته های بحران زمستان 1401 در شرکت گاز استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه زمستان سال گذشته شاهد برودت بی‌سابقه و ماندگاری طولانی سرمای هوا در استان و کشور بودیم اما با تلاش و همت کارکنان شاهد قطعی گسترده گاز در استان نبودیم.

وی با اشاره به نقش مدیریت ریسک در شرایط بحرانی افزود: ثبت دانش و درس‌آموزی از اتفاقات زمستان سال گذشته نقش بسیار مهمی در تجربه‌آموزی از شرایط بحرانی دارد و برگزاری این جلسات موجب افزایش دانش و تصمیم‌گیری قوی‌تر در شرایط بحرانی می‌شود.

محمودی با اشاره به همت و تلاش کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی در عبور از زمستان سال گذشته افزود: همیاری مردم، همکاری مسئولین و همراهی خدمتگزاران شرکت گاز استان، سه ضلع یک مثلث بودند که مانع از قطع گاز سراسری در فشار زیر ۵۰ PSI در زمستان سال گذشته در استان شد.

در ادامه عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرایط سرمای سال گذشته بی‌سابقه بود اما توانمندی شرکت گاز برای مواجهه با بحران افت فشار گاز با توجه به اقلیم خاص جغرافیایی و وسعت استان قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دل بحران‌ها فرصت‌های نابی به وجود می‌آید و برآیند بحران افت فشار سال گذشته خدمت خالصانه به خلق برای جلوگیری از قطع گاز خانگی بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: توجیه و همراه کردن مردم در شرایط خاص نقش بسیار پررنگی در مدیریت افکار عمومی دارد و شرکت گاز خراسان جنوبی با تعامل مناسب با رسانه‌ها علی الخصوص صدا و سیما در اقناع افکار عمومی موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید   دعای عرفه در ۱۰۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها