تمامی مشترکین گاز خانگی- تجاری خراسان جنوبی در برابر حوادث در سال ۱۴۰۲ بیمه شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: بر اساس قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با شرکت بیمه سرمد و در ادامه طرح بیمه مشترکین گازطبیعی، تمامی مشترکین خانگی- تجاری در استان، در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شدند.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به مندرجات این قرارداد، حق بیمه به ازای هر واحد مسکونی مشترکین شهری، ماهیانه ۳ هزار ریال و هر واحد مسکونی مشترکین روستایی ماهیانه یک هزار و ۵۰۰ ریال بر مبنای قانون بودجه عنوان شده که این مبلغ از طریق قبوض گاز مشترکین محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه ۲۰ هزار ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی نیز ماهیانه ۱۰ هزار ریال محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: بر این اساس، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه (مشترکین خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی)، یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین پرداخت غرامت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه (مشترکین خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی) حداکثر تا مبلغ ۴ میلیارد ریال است.

محمودی بیان کرد: شرکت بیمه سرمد به عنوان بیمه‌گر، پس از اعلام حادثه و بررسی کارشناسی، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که در خسارت‌های فوت، مبلغ غرامت در وجه وراث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت پرداخت خواهد شد؛ همچنین در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، مبلغ غرامت در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی وی بر اساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت خواهد شد.

وی از هموطنان درخواست کرد با صرفه‌جویی در مصرف این موهبت الهی و رعایت همه‌جانبه مسایل ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان و مال خود نیز مراقبت کامل به عمل آورند.

بیشتر بخوانید   87 منتخب حوزه سلامت خراسان جنوبی تجلیل شدند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها