کسب عنوان نایب قهرمانی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی منطقه ۲ کشور،  طرح مرشدان 

تیم والیبال بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان جنوبی عنوان نایب قهرمانی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران منطقه ۲ کشور که به میزبانی  مشهد مقدس و به مدت دو روز برگزار شد را کسب کرد.

به گزارش « پیام خاوران »” پدر فینال این دوره از مسابقات  تیم بازنشستگان خراسان جنوبی و گلستان به مصاف هم رفتند که در نهايت تیم گلستان موفق شد در یک بازی نزدیک و پایاپای پس از شکست تیم والیبال بازنشستگان خراسان جنوبی، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند  و به مرحله نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان که در آبان ماه و به میزبانی آذربایجان غربی برگزار خواهد شد راه یابد.

تیم والیبال بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان جنوبی پس از شکست دادن تیم های خراسان رضوی،  سمنان و خراسان شمالی به فینال این دوره از مسابقات رسیده بود‌.

مسابقات انتخابی منطقه ای والیبال بازنشستگان تامین اجتماعی منطقه ۲ کشور با حضور تیمهایی از استان‌های مازندران ، خراسان جنوبی، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، گلستان و سمنان به میزبانی مشهد مقدس و به مدت دو روزبرگزار خواهد شد.

اعضای تیم والیبال بازنشستگان و مستمری‌بگیران کارگری استان خراسان جنوبی را آقایان علی قاسمی ، محمد ترابی ، بهرام چرم پیشه، علی عربی، علیرضا مقدم ، محمد رضا برزگانی ، غلامرضا کریم آبادی، فرامرز قمری ، مهدی فایده، حسین ابراهیمی، حمید رضا زارعی و محمد نوخنجی به مربیگری آقای علی قاسمی تشکیل می‌دهند.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روایت زندگی 10 هزار اتباع خارجی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها