وظیفه و تکلیف شوراها، کار، کار و کار برای مردم است

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه وحدت رویه و همدلی ، شالوده اصلی پیشرفت و ترقی است گفت: وظیفه و تکلیف شوراها، کار، کار و کار برای مردم است.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند، اظهار داشت: اگر وحدت و همدلی بر جمعی حاکم باشد، قطعاً سرعت پیشرفت تند می شود وگرنه یا ترقی نخواهیم داشت و یا اینکه سرعت پیشرفت خیلی کند می شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تحقق برنامه ها، بحث های کارشناسی در جای خود لازم و ضروری می باشد اما آن چه مهمتر است، وحدت، همبستگی و یکصدایی می باشد.

به گفته وی؛ پیشرفت و ترقی، مؤلفه های مختلفی مثل پیگیری های جدی و …دارد .

قناعت با تأکید بر اینکه شوراها، مجموعه هایی غیرسیاسی هستند، متذکر شد: وظیفه و تکلیف شوراها، کار، کار و کار برای مردم است.

وی تأکید کرد: اختلاف نظر و چند صدایی، انرژی های زیادی را هدر می دهد، فرصت های فراوانی را می سوزاند، زمان را از ما می گیرد و به عقب ماندگی ها دامن می زند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عقب ماندگی های استان در حوزه های زیرساختی، ادامه داد: می شود کوتاهی های گذشته را جبران کرد، اما شرطش حاکم شدن فضای مثبت است.

به گفته وی؛ اگر در کارها وحدت رویه باشد، می توانیم فاصله خود را با دیگر استان ها کمک کنیم.

قناعت با تأکید بر اینکه آرزوی ما توفیق و تعالی خراسان جنوبی است، گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا برای خراسان جنوبی، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه حدود یک چهارم جمعیت استان در بیرجند، ساکن هستند، ادامه داد: بیرجند به عنوان مرکز استان باید به معنای واقعی کلمه از شرایط یک مرکز استان بهره مند باشد.

بیشتر بخوانید   علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت شد

به گفته وی؛ بیرجند به عنوان یک الگو برای همه شهرهای استان مهم است و باید جلودار دیگر مناطق باشد.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: در هر حوزه ای که وحدت و همبستگی حاکم باشد و کارها با همدلی دنبال شود، از حمایت های ما در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود بهره‌مند خواهد بود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها