گازرسانی به 3 هزار و 988 واحد نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته 182 روستا و 121 واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گازطبیعی بهره‌مند شدند و به 3 هزار و 988 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان نیز گازرسانی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت: سال 1402، سال تحول در خدمت‌رسانی شرکت گاز بود و 407 پروژه در این استان بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه پس از گذشت 17 سال از تأسیس شرکت گاز استان، با همت کارکنان این شرکت و حمایت‌های صورت‌گرفته از سوی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان جنوبی تحت پوشش گازطبیعی قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 407 پروژه گازرسانی در اقصی نقاط استان طی سال 1402، افزود: طی سال گذشته 182 روستا و 121 واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گازطبیعی بهره‌مند شدند و همچنین به 3 هزار و 988 واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان گازرسانی شد.

محمودی با اشاره به اجرای یک هزار و 78 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع طی سال گذشته در استان، گفت: از این مقدار شبکه اجرا شده، 919 کیلومتر مربوط به پروژه‌های روستایی و 159 کیلومتر مربوط به پروژه‌های شهری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: طی سال گذشته، 77 پاسگاه و برجک دیدبانی مرزی و همچنین 3 بازارچه مرزی در استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

محمودی، از واگذاری یک‌هزار و 358 اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی طی سال گذشته خبر داد و گفت: این شرکت سال گذشته افتخار واگذاری 1157 اشتراک رایگان برای مددجویان کمیته امداد و 201 اشتراک رایگان برای مددجویان سازمان بهزیستی را با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 752  میلیون ریال داشته است.

بیشتر بخوانید   افزایش 28 درصدی واریز درآمد مالیاتی به حساب شهرداری‌های خراسان جنوبی

بیست هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ 19 الی 22 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برای بازدید علاقه‌مندان دایر بود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها