چاپ ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان جنوبی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از چاپ ۸۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان خبر داد.

به گزارشپیام خاوران“، سرهنگ غلامرضا فلاحی با بیان اینکه این کتاب‌ها به دو صورت صوتی و مکتوب منتشر شده است گفت: در چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس، کمبود اعتبار داریم که نیاز به حمایت‌های دولتی و تخصیص اعتبار داریم.

وی افزود: این کتاب‌ها برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ شهادت و آرمان شهدا به نسل جوان در بخش‌های مختلف نگارش کتاب و متون ادبی شامل کتاب‌های کودک، نوجوان و بزرگسال، داستان، خاطره، تاریخ شفاهی و شعر، تهیه، تدوین و چاپ می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۳۹۹ با وجود شیوع بیماری کرونا و عدم ارتباط گیری، ۲۹ عنوان کتاب، سال ۱۴۰۰ نیز ۵۸ عنوان کتاب و سال ۱۴۰۱ نیز ۶۸ عنوان کتاب تولید و به چاپ رسیده است.

فلاحی با بیان اینکه در حوزه چاپ کتب دفاع مقدس، سهمیه ابلاغی ما برای سال جاری نیز تولید ۸۰ عنوان کتاب (۶۰ عنوان مکتوب و ۲۰ عنوان صوتی) است افزود: واحد ادبیات و انتشارات ما آمادگی دارد برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ دفاع مقدس از نویسندگان استان و به خصوص جوانان برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد.

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی بیش از ۱۵۲ نویسنده دفاع مقدس در بانک اطلاعاتی‌مان ثبت کرده‌ایم و از قلم این افراد بهره می‌بریم و سال به سال بر این تعداد افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تجدید میثاق مدیرعامل و مدیران آبفای خراسان جنوبی با آرمان های والای شهدا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها