دولت سیزدهم 3806 طرح در مناطق روستایی خراسان جنوبی اجرا کرد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی گفت: سه هزار و ۸۰۶ پروژه در مناطق روستایی استان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش “پیام خاوران“، حسین هاشمی با اشاره به توزیع پنج هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال در دولت سیزدهم در بین دهیاری‌های خراسان جنوبی گفت: توزیع این اعتبارات از ۷۹۳ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به ۲ هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال در پارسال افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزاری جشن پایان گازرسانی به مناطق روستایی استان و بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی روستا‌های استان از نعمت گاز در دولت سیزدهم، افزود: آسفالت معابر ۵۰۴ روستای استان با اعتبار بالغ ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال و حجم یک میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع انجام شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی از تأمین سه هزار و ۵۰ هکتار زمین در ۳۵۷ روستای استان به منظور تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن خبرداد و عنوان کرد: در دولت سیزدهم بازسازی سه هزار و ۵۱۷ واحد روستایی استان با اعتبار هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی با اشاره به اخذ مجوز بکارگیری ۳۱ نفر نیرو برای دهیاری‌های استان از سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کشور، بیان کرد: پنج دستگاه خودروی حمل زباله سنگین در دولت سیزدهم بین دهیاری‌های استان توزیع شده است.

هاشمی بیان کرد: مجوز تأسیس برای ۷۰ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد دهیاری در دولت سیزدهم اخذ شد، همچنین پیگیری و تصویب ۴۴ دهیاری واجد شرایط استان برای استفاده از تبصره ماده یک قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به منظور دریافت کد موقت دستگاه اجرایی انجام شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: پیرو تفاهم‌نامه اجرای نیروگاه خورشیدی و تخصیص ۷۲۷ واحد به حوزه روستایی استان، پس از بازدید کارشناسی از ۱۴۲ واحد، قرارداد خرید تضمینی با ۱۱۱ متقاضی منعقد شده است.

بیشتر بخوانید   پروژه های احداث راه آهن بزودی در خراسان جنوبی اجرایی می شود/ سفر رئیس مجلس به خراسان جنوبی

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها